Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Hur ser ni på pendling till och från jobb (och annat)? Är det för er en sådan plåga att ni enbart vill ha jobb på hemorten eller är det...
Skola & Jobb
Ja kära buke seniorer, jag har ju ett dröm yrke och det är att bli lärare gärna på gymnasiet inom det samhällsvetenskapliga ämnena, går...
Skola & Jobb
Kan man ställa det kravet? Vi har, från och till, haft det problemet på min arbetsplats att vissa anställda protesterar mot sitt schema...
Skola & Jobb
Jag har kört helt fast i livet just nu. Jag står helt stilla utan att komma någonstans och vet inte helt vad jag vill. Nu när jag fyllt...
Skola & Jobb
Jag är trött på krånglet med min lön och semesterdagar som kommunens nya lönesystem ställer till med. Nu är det problem igen och det gör...
Skola & Jobb
Det är en skoluppgift och jag vill inte att någon ska lösa den åt mig, men jag vill gärna ha hjälp att tänka. Jag är nybörjare på detta...
Skola & Jobb
När jag kom hem från jobbet idag så låg ett brev från försäkringskassan att de inte accepterar min grad av sjukskrivning (50%) eftersom...