Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar...
Trädgård & Växter
Idag när jag skulle hämta ett vattenprov i en annan byggnad på jobbet så satt den här fjärilen på betongen. Det var rena slumpen att jag...
Juridik & Ekonomi
Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
Kläder & Bli fin
Jag köpte en klänning till sambons systerdotters student. Har använt den så jag kan inte skicka tillbaka den men den glider ner över...
Trädgård & Växter
Ser att vi har några dammägare i trådgårdstråden, men det kändes som gjort för en utbrytning att posta där så besparar mod jobbet :D...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...