Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Sambon och jag hade varit i stan, vi körde förbi ortens affär och handlade. När vi sedan satte oss i bilen och han startade den och...
Svar
5
· Visningar
556
Senast: iNHALE
·
Mat Glömde att packa ur tofun ur ryggsäcken när jag kom hem efter handling igår kväll. Kom på det nyss och stoppade in det i kylen. Den har...
Svar
4
· Visningar
1 776
Senast: Gosa
·
Kropp & Själ Jag har total ulcerös kolit, går på Remsima var sjätte vecka och så Asacol. Är i ett skov just nu. Frågan är nu lite mera ni som har...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Kilauea
·
Hemmet Vårt skafferi är kaos. Delvis på grund av att det inte är någon bra inredning i det i dagsläget. Hyllplanen är smala, grejer ställs... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
6 802
Senast: Enya
·
Tjatter Jag har lyssnat på programmet sen starten skulle jag gissa, upp och nedgångar med byten av programledare. J, som har varit med i många...
Svar
9
· Visningar
605
Tjatter Jag har varit och simmat i en grannkommun i dag. På torsdagar har de extra varmt 34 grader. Verkligen superskönt. Men det kombinerat med... 2
Svar
35
· Visningar
1 972
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Det börjar bli varmare ute och det slog mig att jag inte har någon vettig jacka att ha på mig i plusgrader. Mina vinterjackor är...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Sasse
·
Kläder & Bli fin Jag har köpt ett par (lätt fodrade) Dr Martens. Sitter nu med två olika storlekar och kan inte bestämma mig för vilken som sitter bäst...
Svar
17
· Visningar
3 761
Senast: aiquen
·
Skola & Jobb Kan ni hjälpa mig om det bara är jag som är gnällig eller om mina kollegor är onödigt slarviga? Vi sitter 6 personer i ett gemensamt... 12 13 14
Svar
276
· Visningar
14 777
Senast: Angel
·
Tjatter Detta är en klagotråd. Köpte nyligen en ny parfymflaska eftersom min gamla tagit slut. Den är svindyr men jag älskar den. Företaget har... 2
Svar
23
· Visningar
1 839
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 698
Senast: Squie
·
Fritid Vi är ett kompisgäng, 6 st damer, som planerar att åka till Grekland (någon ö) eller Kroatien i början av juni. Vi önskar bo i samma...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Var fjolåret övervägande bra eller dåligt för er? Eller mitt i mellan? Varför? Jag har aldrig tidigare haft ett så här utpräglat dåligt... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 649
Trädgård & Växter Ska egentligen mer ta ner mindre träd än såga grenar. Vill att den ska kunna ta så stort som möjligt (=ta fram motorsåg sällan). Bra att...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: skiesabove
·
Tjatter Jag gillar inte ordet löfte, däremot så brukar ju det nya året innebära många tankar om hur en levt och hur en vill forma sin framtid... 2
Svar
39
· Visningar
2 728
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Sanningen är väl att de flesta människor verkligen inte kan dricka mer än halva flaskan utan att bli totalt plakata. Min egen gräns går... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 749
Senast: Trasten
·
Kropp & Själ Jag har en tand som börjat ila något så fruktansvärt, jag drar mig för att borsta tänderna. Den smärt-ilar, aldrig varit med om...
Svar
19
· Visningar
783
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Jag vill nog mest ösa ur mig lite irritation här..... Jag har nu postat tre dyrbara konsttryck, i speciella grova kartongrullar avsedda...
Svar
9
· Visningar
1 991
Senast: Bluefish
·
Mat Någon som sitter på ett fantastiskt recept på en smakrik och riktigt krämig lasagne? Gärna en sån som blir allra bäst dagen efter! Jag...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Jeps
·
Fordon Ena hjulet spinner och det andra inte rör sig alls. Då är den troliga diagnosen väl att bromsen på det stillastående hjulet har frusit... 2
Svar
25
· Visningar
2 572
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka