Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
Kropp & Själ
För att göra en lång historia kort så har jag under de senaste åren haft en del problem med min mage, periodvis riktigt mycket. Jag har...
Kropp & Själ
Förra vintern halkade jag i en nedförsbacke och drog bakhuvudet i isen…. Jag minns att det liksom svartnade och strålade ut i armarna i...
Skola & Jobb
Är på väg att bli utförsäkrad från A-kassan. har en fast deltidstjänst i botten som jag vill behålla. Funderar nu på att gå ur. Har s a...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...