Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Vi hade en diskussion på jobbet förut angående detta, de flesta var eniga om att man inte kan/bör/ska vara ute på facebook, instagram... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 311
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Vilka springskor har ni som har hallux valgus och därmed en stortå som gärna protesterar mot skor? Till vardags funkar stalldojorna...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: domesticus
·
Trädgård & Växter Tyckte inte riktigt att ämnet passade i Trädgård 2017? När jag flyttade till huset upptäckte jag diverse buskar runt om. Sådant som...
Svar
17
· Visningar
2 707
Kropp & Själ Optimisterna vill resa i januari; vi har covidpass alla tre ... men dessa räcker bara till början av november. Googlar jag så hittar jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 376
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Hur gör man för att kunna stoppa in radbrytningar på texten i en excelruta? Menar inte att den själv ska fortsätta med nya rader neråt...
Svar
16
· Visningar
1 046
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har haft en studentlicens på Microsoft Office och den går ut nu inom kort. Sitter och kikar på alternativ för förlängning, för att... 2
Svar
20
· Visningar
1 507
Senast: Motacilla
·
Fritid Borde la ha en tråd för OS, tänker jag :D Alla sporter inkluderade. Någon mer som tittar? Sitter just nu med fotbollen i bakgrunden... 39 40 41
Svar
811
· Visningar
41 484
Senast: LillaGubben
·
Mat Rensade i skafferiet och hittade en påse med mandelmjöl jag glömt bort. Jag har aldrig bakat med det och vet ingenting direkt sådär som...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Jag blev förkyld för ca 10 dagar sedan och det verkar ha urartat till bihåleinflammation och dessutom hosta som inte riktigt vill ge...
Svar
18
· Visningar
2 895
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Gick för första gången på länge en rejäl promenad i mina gummistövlar och fick då nästan en blåsa under framfoten. Mina innersulor är...
Svar
2
· Visningar
484
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Jag blir tokig på regn/skalkläder som lovar en massa som sedan inte uppfylls. Jag är trött på att bli dyngsur i ett åskoväder på en... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 273
Senast: Kirre
·
  • Låst
Tjatter Flyter runt lite i värmen och gör snabbinsatser med jobb ute. Funderar på att ta ett glas rosé, jag behöver inte köra bil idag. Edit... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
76 960
Senast: tanten
·
Hemmet Hjälp! Min man ställde en varm pizzakartong på bordet och det blev en vit fläck som inte går bort. Vad kan jag göra? Hela bordet känns... 2
Svar
28
· Visningar
7 435
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag har de senaste veckorna dragit på mig en ny åkomma. Mitt ena ben börjar från ingenstans göra ont. Det känns som en pulserande smärta...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har fått ont i fötterna sedan några månader tillbaka. Det började i samband med att jag började använda skyddsskor. När jag under... 2
Svar
28
· Visningar
2 809
Senast: hastflicka
·
Fordon På semestern fick jag en gul varningslampa. Nojig som jag är jagade jag rätt på en öppen verkstad. Bilmecken släckte varningen och... 2
Svar
33
· Visningar
3 269
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag har en Samsung S9, har den alltid på ljudlöst men skulle önska att vissa nummer alltid kan ringa med ljud signal ändå. Någon som... 2
Svar
20
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·
Relationer Jag kollade på (danska) Lyxfällan ikväll och blev så otroligt provocerad. Ett av avsnitten handlar om ett par som drömmer om att köpa... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 027
Senast: Pudlan
·
Hemmet Hjälp! Min just nu inte så älskade katt har just haft ner ett inramat foto och glaset har gått sönder. Jag måste laga det :arghh: men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 551
Senast: ptr
·
Hemmet Hur kompromissar man när man vill bo på helt olika ställen? I samma stad men olika delar så det är inte Malmö eller Boden iaf 😅 Jag kan... 33 34 35
Svar
693
· Visningar
53 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka