Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag har laddat ner appen GoFrendly för att hitta lite nya bekantskaper. Men det finns ingen nära mig. En timme bort finns en del men... 15 16 17
Svar
334
· Visningar
23 994
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Jag ska snart få tandställning, först ska jag få en nattgrej, metallbåge som man spänner fast i nacken, ska ha den 14 timmar per dygn...
Svar
10
· Visningar
804
Senast: monster1
·
IT & mobiler Jag behöver köpa ett skal till dotterns iPad. Hon har en iPad Pro 12.9 första gen (den jättestora som kom 2018). Hittar inget bra, det...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Har haft p-spruta de senaste 3 åren. Har vid alla tillfällen utom 2 fått den i skinkan. 1 gång tidigare samt i måndags fick jag en...
Svar
2
· Visningar
702
Tjatter Blev lite ledsen över det. han var en bra komiker.
Svar
9
· Visningar
811
Senast: Flixon
·
Tjatter Som kan hjälpa mig? Att köpa nya numret av situation stockholm och skicka det på posten till mig?
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Hur mycket är det normalt man har lunchrast och övrig rast under en 8 timmar lång arbetsdag? 7 8 9
Svar
164
· Visningar
11 361
Kropp & Själ Får det inte att fungera på 1177, går in på mina sidor, väljer ”hitta och lägg till” under mottagningar. Sen söker jag fram...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag vet inte vad jag skulle skriva för rubrik... Här om dagen hörde jag maskinens "krossa alla fönster" för första gången igen på typ... 2
Svar
30
· Visningar
2 028
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Jag sitter och kollar massor på olika utbildningar. Det känns absolut lockande och jag kan tänka mig allt mellan enstaka kurser till... 2
Svar
34
· Visningar
2 697
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Fick två "åldersvårtor" ( :p ) borttagna från ryggen i fredags. Inga stygn krävdes, utan det räckte med plåster. Plåster med VÄLDIGT bra...
Svar
12
· Visningar
1 691
Kropp & Själ Är nyfiken på att höra om någon varit med om liknande. Var hängig i går och fick feber i går em som sedan steg till 39,5 under kvällen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 719
Senast: Kristall10
·
Hemmet Har ni några tips på riktigt bra kökshanddukar som absorberar bra, och inte är helt plaskblöta när man torkat en sked och en kopp, typ... 2
Svar
24
· Visningar
1 887
Senast: Nahar
·
Relationer Vad fungerar vad gäller öronproppar att sova med? Jag hoppas kunna resa snart och då med tåg, samt iom jag vaknar idag av snarkningar... 2
Svar
25
· Visningar
2 602
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ Borttaget, se nedan…. Help!
Svar
4
· Visningar
791
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Jag får träffa arbetsterapeut, men det ger inte riktigt vad jag förväntar mig. Det jag förväntar mig är verktyg för att själv orka rodda... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 964
Senast: Exile
·
Relationer Vill bara berätta ang detta ensam när man bor på äldreboende, där jag jobbar är det flera med många barn/barnbarn men inga kommer och... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 785
Senast: cewe
·
IT & mobiler Junioren i huset är spelnörd och har börjat lobba för VR-headset, hur ska jag navigera i djungeln? För något år sedan läste jag på om...
Svar
13
· Visningar
1 101
Senast: hoppsann
·
Fordon Hur mycket bil kör ni i genomsnitt per vecka? Tänker både till och från jobb, diverse fritidsintressen, barns aktiviteter osv. Jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 039
Senast: Exile
·
Hemmet Vilken bygghandel är bäst? Ska köpa presentkort till en kollega som bygger om. Funderar på Bauhaus eller K-Rauta.
Svar
11
· Visningar
872
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31