Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Kom att fundera på en sak kopplat till tråden om kortare arbetstid. Om ni hade klarat er på lönen, haft kvar era hobbys, era djur, ert... 2
Svar
20
· Visningar
2 398
Senast: 95johsv
·
Trädgård & Växter Drog upp en del av löken i landet och vissa ser ut såhär. Jag tänkte att det är solovitlök men blev osäker. Tycker det luktar vitlök men...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: honung
·
Relationer En småjobbig situation, eller rätt jobbig... En person kontaktade mig via fb och blev rätt påstridig. Ville ringa mig, ville prata...
Svar
18
· Visningar
2 432
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har tva rabarber (vad heter det? Tjofraser? plantor?) I ar har jag varit noga att vattna mycket och ofta och jag har aldrig haft sa...
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ De senaste månaderna har mina armar börjar domna bort när jag sover. Det händer i princip varje gång jag sover, och jag tror inte det...
Svar
6
· Visningar
5 334
Senast: Nirvana
·
Hemmet Klämkäck rubrik ändå. Mitt kylskåp blir för kallt, har märkt att det blir små isbubblor längst bak längst väggen ibland, och ibland är... 2
Svar
20
· Visningar
1 463
Senast: Saigon
·
Hemmet När man har en gård med gamla anor hittar man ju en del saker som man inte förstår. Vad är detta? Hängde på väggen i ladugården, men... 2
Svar
26
· Visningar
2 844
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Någon med erfarenhet av födelsemärke som blöder och kliar? Haft det hela mitt liv och igår började det blöda och klia. Födelsemärket är...
Svar
9
· Visningar
852
Relationer Hejsan! Jag är 15 år o har aldrig varit i en relation, om inte de på dagis räknas. Men iallafall. Jag har intensiv snapat med en kille... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 817
Senast: Lhas
·
Fordon Är det nån här som har en nyare Nissan Qashqai som är keyless? Jag har fått en sån lånebil och undrar om NATS-lampan som blinkar trots...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: MissFideli
·
Samhälle Hjälp mig att hitta ett instagramkonto! För några år sen fick jag ofta upp ett instagramkonto som jag inte följde men gick in och...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Mitt hår börjar bli långt! Bestämde mig i början av pandemin för att sluta klippa det, köpte balsam och inpackning från Bruns och håret... 2
Svar
23
· Visningar
3 085
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Är trött på mina gula tänder och skulle nu vilja ha ett lite fräschare leende. Vilken hemmablekning kan ni rekommendera?
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Av olika anledningar valde jag att avvakta med att ansöka om nytt efternamn (tar makens) tills efter semestern, och nu fick jag precis... 2
Svar
22
· Visningar
2 221
Senast: Voeux
·
Kläder & Bli fin Söker nya sport bh, men vet inte vad jag ska söka på. Alla kommer upp med lösa inlägg, hatar det! Så det jag söker är: Mjuk utan att bli...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Entourage
·
Hemmet Jag intresserar mig för ett fritidshus som olyckligtvis har vitlaserad (ev betsad) furupanel. Vitlaseringen gör att väggarna ser lätt...
Svar
8
· Visningar
1 752
Samhälle Blev ledsen och bedrövad idag när jag vaknade till nyheten att en polis blev ihjälskjuten på öppen gata när han stod och pratade med... 25 26 27
Svar
521
· Visningar
29 762
IT & mobiler Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många...
Svar
15
· Visningar
2 126
Kropp & Själ Funderar lite på det här att så pass många har vägrat AZ och valt att avboka eller inte har för avsikt att vaccinera sig öht. Sverige... 25 26 27
Svar
537
· Visningar
33 634
Senast: MJLee
·
Hemmet Har en soffa i vardagsrummet som lätt drar åt sig damm. Hur gör ni för att få bort dammet? Har både försökt dammsuga av soffan, kört...
Svar
0
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka