Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Någon här som använder sig av en bb creme (alternativt tinted moisturizer) och kan säga vilka som är bra och vilka som är anus?
Jag har...
Kropp & Själ
Gör jag bort mig om jag köper dessa glasögon?? Själva bågen älskar jag men det är färgen jag är orolig för. Men eftersom jag har väldigt...
Kropp & Själ
Just nu beter sig min kropp som om jag är gravid. Supersug häromdan som jag aldrig brukar ha annars. Trött i hela kroppen som jag känner...
Kropp & Själ
Behöver lite snabba råd, ska precis åka in och handla smycke till min spetum. Är det lätt att sätta i en retainer själv? Har aldrig bytt...
Trädgård & Växter Särbon har ju gått 2-årigt skogsgymnasium... hade jag köpt en Stihl hade nog förhållandet varit slut :D Dvs jag har en Husqvarna :laugh...