Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

L
Äldre Det verkar som om sossarna skaffat sig en egen liten husfundamentalist..undrar hur de här ska sluta:)
Svar
7
· Visningar
962
Senast: sillysinta
·
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Tora
·
Äldre I november köpte jag en dunväst i en webshop (en "hästwebshop"). Har använt plagget max 10 gånger och det har spruckit totalt i sömmarna...
Svar
4
· Visningar
1 837
Senast: GotAsecret
·
Äldre Vad tycker ni om vindkraftverk? Är de ett bra alternativ, ska vi ha fler eller förstör de mest för fåglar osv? Jag bor i Skåne och...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 427
Senast: Enya
·
Äldre Ni som har bostadslån, hur tänker Ni nu när räntorna är så låga som de är? Amorterar ni eller sparar ni på sparkonto/fonder etc...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 373
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Sedan ett par månader tillbaka bor vi på ny ort men i samma kommun som tidigare. Trivs utomordentligt, men har funderingar kring...
Svar
11
· Visningar
1 875
Äldre Vi har haft en väldigt intressant diskussion på jobbet mellan kollegor då vår chef tycker att vi bara ska gå över till att ta kort...
2
Svar
31
· Visningar
4 767
Senast: Svartfot
·
Äldre Har hjärnsläpp! Vad kallas det då många plötsligt börjar dansa en viss dans i t.ex ett köpcentrum?
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: tott
·
Äldre Jag följer en amerikansk serie på TV samt att jag kikar på nätet på promofoton och videosekvenser. Flera gånger har jag på promo sett...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: lizan
·
Äldre Schablonavdraget höjs hela tiden. Bensinpris och bilägande blir dyrare och dyrare. Men avdraget för arbetsresor ligger kvar på 18.50...
2
Svar
30
· Visningar
3 716
Senast: Myzan87
·
Äldre Lite spin-off på tråden om jackor blir det väl. Tänkte höra hur mycket kläder ni har och hur mycket ni använder av det ni har? Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 651
Senast: Elanor
·
Äldre Jag letar efter billiga lådor i mindre storlek. Ca L: 20 B: 15 H:10. Jag vill ha både lite mindre och lite större kartonger. Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: ameo
·
Äldre Jag och en kompis har tänkt åka utomlands en vecka i sommar, typ mitten på juli och vi har lite svårt att hitta något som passar helt...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Jag kommer ihåg för ett bra tag sedan när vi hade en himla mysig spökhistorie-tråd här nånstans på Buke, och nu kan jag tyvärr inte...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Kilauea
·
Äldre En film jag såg för flera år sedan, vad jag minns av filmen är att det är ett tjejgäng som ska "skojkidnappa" sin tjejkompis. För att...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Miao
·
Äldre Varje dag kl. 10 så sätter kyrkklockorna igång och sedan ringer de i 10minuter! Det är verkligen grymt irriterande! Någon som vet varför?
2 3
Svar
40
· Visningar
15 284
Senast: Lyan
·
Äldre Tror jag har letat igenom snart varenda butik i stan (Uppsala) efter vanliga bruna papperspåsar. Typ som godispåsarna vid lösgodiset men...
Svar
9
· Visningar
1 517
Senast: Rosett
·
Äldre Tråden passar inte på något hästforum tycker jag så lägger den här. :D (Jag vet att stallet står tomt). Läste att det är...
Svar
16
· Visningar
5 626
Senast: Zaga
·
Äldre Det är så att jag har problem med maten överlag.. men främst så är de frukosten.. de är så att jag kan inte äta en vanlig svensk...
2
Svar
23
· Visningar
2 993
Senast: hier
·
Äldre Har bokat en resa tillsammans med killen till Dublin 3 dagar i maj och behöver tips på vad vi kan hitta på. Första natten blir i...
Svar
0
· Visningar
812
Senast: Turali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp