Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag skriver ofta i grupper och vill ibland tagga ytterligare en person än den vars inlägg jag svarar på. Hur gör jag detta? Skriver jag...
Kropp & Själ
vet snart inte hur stå ut längre. inläggning på psyk har varit påtal. har pgutav omständigheter varit bestämd jag inte velat hittills o...
Trädgård & Växter
Smyger in här med en liten fråga eftersom jag gärna vill förvalta farmors gamla älsklingsrabatt som tidigare varit vacker och prunkande...
Juridik & Ekonomi
Scenario: Jag vänder mig till återförsäljare och reklamerar en utemöbel som spricker i skruvarna i den bärande delen. Det går tre veckor...
Kläder & Bli fin
Är jag tantig som vill ha sneakers med kardborreband? Jag letar med ljus och lykta efter sådana här, fast svarta.
Jag vill att sulan...
Trädgård & Växter Jag är jättenöjd med min Stiga multiclipper, har nyckelstart, men den är så lättstartad på snöret att jag aldrig använt det. Första...