Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Är det någon här som gör det? Vad jobbar du med och vad tycker du om det? Hur ser lönerna ut?
Vad kostar det att ta C-kort resp CE? Jag...
Juridik & Ekonomi
Har varit borta ett tag och med allt som händer i världen har jag under den tiden funderat mycket på vad som egentligen är viktigt och...
Trädgård & Växter
När jag flytade till stugan 2012 fanns det knappt något ätbart här. Inga större mängder perenner heller.
Så jag köpe mig ett plommon. En...
Trädgård & Växter
Skulle väl kunnat fråga i trädgårdstråden men eftersom det är en specifik fråga så gör jag en egen tråd, kanske är fler som har samma...
Skola & Jobb
Jag och min partner har ev hittat en lägenhet som vi vill ha. Nackdelen är att efter alla utgifter så kommer vi ha ungefär 1500 kr över...
Trädgård & Växter
Jag har en liten plätt mellan hus och trottoar. Den är ungefär 2x8 meter, kanske 2,5 x8.
Innan stod där en hassel (som jag tog ner...
Trädgård & Växter
Jag blev anfallen av en köttätande växt 🤪 på väg ut från blomsterlandet idag. Den liksom bara hoppade upp i famnen på mig, tog inte ens...
Kläder & Bli fin
Jag har mörkt hår, nästintill svart och gjorde en dip-dye färgning för ca 3 månader sedan. Nu har min rosa/röda färg i topparna bleknat...
Juridik & Ekonomi Du har redan fått så många kloka svar – det här är bara ännu ett som vill säga samma sak:
Du blir utsatt för våld. Och det är viktigt...
Övr. Grenar Här är det lite stiltje, det har varit superstressigt på jobb och i klubben samtidigt som hästen är inne i lite tok och spook-period. Så...
Ekonomi & Juridik För ganska många år sedan hade vi en ponny utlånad till en ridskola, där var passen i ett kassaskåp men de stal hela skåpet. Har för mig...