Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Efter många om och men, har jag förstått varför i hela fridens namn jag är trött. Eftersom vi nu har en långhelg framför oss, så kommer...
Trädgård & Växter
Ett rör ner i jorden med någon slags tratt så att jag kan vattna med kanna utan att det mesta rinner bort/dunstar, och plantornas rötter...
Kropp & Själ
Jag har problem med min kropp. Jag går på fysioterapi och jag får akupunktur, men känner att jag gärna tar hjälp av nåt mera.
Finns det...
Skola & Jobb
Vi fick nyligt nya arbetskläder då vi blivit uppköpta av ett annat bolag.
De nya byxorna är hemska!! De andas inte och min kollega fick...
Trädgård & Växter
Kom en svärm av några insekter nyss här ute i trädgården! Påminde om en trollslända, men mindre, kolsvarta, och svävade på samma ställe...
Trädgård & Växter
Trakten jag bor i är nog nära på förlorad, men jag undrar ändå, kan någonting göras.
Jag har nyss använt en dunk Roundup i närmaste...
Skola & Jobb
på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
Juridik & Ekonomi
Här på bygden finns en ganska stor läger, kurs o konferansgård som går dåligt pga coronan. Den drivs av en förening och uppfyller kraven...
Kropp & Själ
igår kväll när jag skulle sova kände jag mig febrig men det var över när jag gick upp i morse. idag har jag flrkylningskänningar. jag är...