Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Vad saknar min murgröna? Det blir alltid såhär. Bladen torkar och faller av från botten. Men den växer i topparna, är tät och fin där...
Kropp & Själ
När jag var yngre kunde jag ibland vakna mitt i natten men tro att det var morgon, gjort iordning mig, ätit frukost och gått till bussen...
Trädgård & Växter
Jag blir tokig på min trimmer. Kommer några få meter, sen dör batteriet. Jag har samma batteri till skruvdragaren och då funkar det...
Trädgård & Växter
Jag har börjat titta lite smått på åkgräsklippare. Dels för att göra jobbet lite roligare/lättare men även för att den kan göra nytta...
Kropp & Själ
Alltså, jag tycker det är dags för sjukvården att börja med såna där hemgångsråd som man får inom djursjukvården..
Jag var och tog bort...