Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag är 30 år och fick min asperger/autism diagnos i vuxen ålder, det var en terapeut som äntligen förstod mig och anpassade behandlingen...
Juridik & Ekonomi
Min förälder funderar på att ge mig sitt sommarhus antingen som förskott på arv eller som gåva. Jag kan inget om sånt. Vad ska vi tänka...
Kropp & Själ
En fundering jag har:
Kan en riktig psykopat fejka andra diagnoser om personen vinner någonting på det? Alltså medvetet göra så att hen...
IT & mobiler
Har lånat en kompis Xbox 360 och en del spel. De jag hunnit spela är Red dead redemption och LA noire. Älskade red dead, inte lika road...
Trädgård & Växter
Vi bor vid en 70 väg och efter att ha flyttat infarten till andra sidan gården så känns det väldigt öppet ut mot vägen. Vi har staket...
Kläder & Bli fin
Har haft såna här gummistövlar som jag varit väldigt nöjd med modellen. Men när andra paret spruckit efter kort tid börjar jag tröttna...
Juridik & Ekonomi Nu känns det som att du inte hängt med i det jag skrev.
Kontakta kvinnojour eller annan som har koll på vad som verkligen gäller. Jag...
Trädgård & Växter Jag har i omgångar beställt perenner via lite olika svenska samt en tysk webbsida pga kräsen med sorter och alltid blivit nöjd med mina...