Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Vad fasen ska jag ha på mig? :D
Vad gör jag med håret? Hjälp!
Var hittar jag kläder och skor som inte är svindyra för att använda en...
IT & mobiler
Jag har varit så extremt korkad att jag testat att ladda batteridelen till en skruvdragare i en laddardel till en annan skruvdragare med...
Trädgård & Växter
Vad odlar ni i år?
Har köpt 2 pallkragar och funderar på något lättodlat att ha i dem. Någon som har tips? Kan man bara ställa dem rätt...
IT & mobiler
Jag har börjat få upp en massa reklam för hörlurar som är som pannband. Det står också i alla beskrivningar att de är ”noise cancelling”...
Skola & Jobb
Jag behöver bli bättre på att planera min arbetstid, och hade gärna haft någon app eller program som kan hjälpa mig med det och göra det...
Kropp & Själ Jag har fått eksem av andra Locobase produkter, nånting i dem jag inte tål. Vågar inte chansa så nära ögonen..
Ska kolla på den. Verkar...