Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Utan föräldrarnas samtycke? Nu vill en av våra döttrar skaffa sig en tatuering. Vi har sagt nej till det av olika skäl. Nu säger hon att...
Trädgård & Växter
Kan det vara sorgmyggor som invaderat mina krukväxter? (se bilder nedan) Det är en väldig massa små svarta krabater som kryper omkring i...
IT & mobiler
Någon mer som spelar JW Alive?
Jag har spelat en hel del Pokémon Go innan och detta är väldigt likt, förutom att det är dinosaurier som...
Kropp & Själ
Hej! Jag står inför att få en ICD inopererad. Jag är lite nyfiken på hur det är att leva med en sån? Kanske finns det någon här inne som...
Juridik & Ekonomi
Jag har en vän som ska bli pappa, säger en kvinna. Han säger att det inte alls är omöjligt (dvs de hade oskyddat sex vid tidpunkten hon...
Trädgård & Växter
Hoppas detta går in under trädgård. Vi kommer oss inte till sommarstugan så då sitter jag å drömmer å smider planer för längre fram ist...
Trädgård & Växter
Jag har uteplats med kvällssol. Läget, riktning nordväst (tror jag det blir) i ett hörn av gården gör att det blir vansinnigt varmt...
Trädgård & Växter
I söndags köpte jag och planterade åtta stycken hortensior. Perfekt tidpunkt enligt affären. Jag fick även med mig tre stora säckar med...
Juridik & Ekonomi Nu känns det som att du inte hängt med i det jag skrev.
Kontakta kvinnojour eller annan som har koll på vad som verkligen gäller. Jag...