Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Syskonfråga. Oftast är kakbitarna fyrkantiga, givet är att den som delar får välja sist (vilket kan bli något av ett moment 22). Hur... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 583
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag har ett kreditkort som jag har en skuld på. Jag skulle kunna betala hela skulden på en gång och slippa räntan, men då går en stor...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Ge mig era absolut bästa tips mot panikångest! Både hur man förebygger en attack, om det går, och hur man kommer ur det på bästa sätt...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Magiana
·
R
Tjatter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. HERREGUD! Notre Dame-katedralen brinner... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 943
Samhälle Som rubriken, hur bökigt är det att byta namn? Jag är sugen på att ändra stavningen på mitt förnamn (inofficiellt har det varit ändrat i...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Görel
·
Fordon Hur kör man en EU-moped? I hela mitt 32-åriga liv har jag aldrig kört en moped eller annat motorfordon än bil (eller jo, jag har kört...
Svar
18
· Visningar
1 814
Senast: ptr
·
IT & mobiler Neeej panik min iphone (7+) har raderat ALLA anteckningar, hade ett trettiotal viktiga anteckningar. HUR får jag tillbaka dom? Dör här :cry:
Svar
9
· Visningar
947
Senast: Korven
·
Samhälle Hej på er alla! Jag har funderingar på att skaffa mig en mopedbil och använda som transportmedel i en medelstor stad. Vad tror ni om...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Uttern
·
Samhälle Som motiverar att de kostar 10 000:-? Alltså jag Swishar, nyttjar Mobilt BankId, surfar, pratar och messar på en lur för 1500:-. Viktigt... 7 8 9
Svar
169
· Visningar
9 141
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Har just rensat min väska. Några av de saker jag hade var 8 paket påbörjade näsdukar, 2 olika sorters halstabletter, 20 Ipren inte i en... 2
Svar
26
· Visningar
1 392
IT & mobiler Tror att min mobil börjar ge upp på riktigt den här gången.. Den kan plötsligt bli supervarm och ladda ur helt (trots nyladdad) på bara...
Svar
7
· Visningar
773
Samhälle Jag ska göra det för första gången nästa vecka och känner mig lite nervös. Hur går det egentligen till? Hur lång tid brukar det ta? Kan...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: escodobe
·
Juridik & Ekonomi Höll på att svimma när jag såg hur mycket jag är skyldig CSN, strax under 300.000. Har hoppat av några utbildningar men slutligen... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
13 263
Senast: Milosari
·
Kultur Blev lite inspirerad av den senaste tidens språktrådar här på forumet, och tänkte därför höra med er om era favoritord! Nu menar jag... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
13 906
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Ja det finns några liknande trådar men alla är flera år gamla så istället för att skriva i dem startar jag därför en ny. Har haft ont...
Svar
16
· Visningar
1 395
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har ägnat två kvällar till att läsa om och titta på bilder på en kvinnomisshandlare. Jag tittar, tittar och tittar kan liksom inte... 19 20 21
Svar
418
· Visningar
28 440
Senast: Rina
·
R
Kropp & Själ Vad använder ni för läppbalsam/cerat/lip tint etc. med solskydd? Nu när solen börjat kika fram är jag på jakt efter en läpprodukt med...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Någonting är fel. Jag har kontaktat läkare och fått en tid om ca två veckor. Är rädd att bli avfärdad som lat, bekväm... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 902
Senast: sthu
·
Kläder & Bli fin Vad är nödvändigheten i igensydda dockor på byxor? Att de ska vara snyggare vid provning? Idag fick jag sprätta bakfickorna på ett par...
Svar
11
· Visningar
2 513
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Är på jakt efter en skena för att kunna göra precis detta med vårt rum, hänga upp ett skynke på väggen. Men vad heter en sådan skena och...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V