Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
IT & mobiler Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 036
· Visningar
68 728
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har undrat lite över mitt problem med detta 🤔 Jag har alltid avskytt att behöva klippa mina tånaglar och så får jag så lätt... 2
Svar
24
· Visningar
2 745
Senast: _FiA_
·
Skola & Jobb Vad händer med Arbetsförmedlingen? Är det bara jag som inte riktigt förstår vad som är på gång? Jag förstår ju det där att kontor ska... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 694
Senast: Asko
·
Skola & Jobb Är det någon som kan hjälpa mig med den här uppgiften? "Till vilken volym skall man späda 80 gram koncentrerad salpetersyra...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Emiro
·
Hemmet Jag köpte för ca 3 år sen slamfärg för att måla om huset, sen blev jag sjuk (djup depression) och orkade helt enkelt inte ta tag i det...
Svar
8
· Visningar
776
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag dricker en energidryck om dagen och har gjort det i många år. Jag har slutat två gånger men varit dum nog att börja om. Jag vet att... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 579
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Hur funkar det om man förlikas angående ett ersättningskrav (heter säkert inte så men när jag vill ha pengar för att jag anser att tex... 2
Svar
34
· Visningar
2 794
Senast: BernT
·
Kropp & Själ En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Alltså, i fall då tex barn inte lär sig prata... 14 15 16
Svar
302
· Visningar
21 183
Kropp & Själ Jag blir snart galen. Det piper och gnisslar - hela tiden. Jag försöker avleda mig själv genom att ha andra ljudkällor på, på lägre... 2
Svar
34
· Visningar
3 447
Senast: honung
·
Hemmet Vi bygger hus och allt ska planeras i minsta detalj. Vi skulle vilja ha en lösning för glasburkar/flaskor samt pant att förvara i...
Svar
8
· Visningar
1 549
Senast: bollen__
·
Samhälle Funderade på lämplig ställe att lägga tråden men tyke ine den passade på katt.... flytta om det är helfel. Nyligen har jag stött på... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 445
Senast: Sol
·
Kultur Var det någon som såg och som tyckte något om den? Den började i januari men jag har inte vågat starta en tråd förrän nu, efter... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
3 238
Senast: mandalaki
·
R
Hemmet Jag och min make har nu seriöst börja titta på ny bostad och ska styra upp ett möte med banken i veckan. Ingen av oss har sålt en bostad... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 089
Senast: mandalaki
·
Hemmet Det har visat sig att inga blommor verkar överleva våra fönster, krukorna blir asheta! Skulle gärna vilja ha tips på snygga saker man...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag har hittat ett jobb jag vill söka. På arbetsgivarens söksida finns en sån här fråga: Hur sjutton besvarar man det? Jag har aldrig... 2
Svar
39
· Visningar
2 343
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ I november startade jag upp min terapi för min komplexa ptsd. Vad jag förstått kan denna terapin pågå under flera år. Jag har gått på...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb I slutet av maj har vi ett projekt i skolan. Vi är "lediga" tre dagar (+lördag och söndag, totalt 5 dagar) och under den tiden ska vi ha...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Amha
·
Hemmet Har du, eller har du inte gardiner? Varför? Jag funderar på att skippa gardiner men kanske blir "naket"? Hade velat släppa in mer ljus. 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 936
Senast: Shaggy
·
Hemmet Vi har fått en miljon begagnade plagg och filtar och gud vet vad till bebisen som beräknas komma om någon vecka. Allt är kaos och jag...
Svar
18
· Visningar
1 737
Senast: Luktpion
·
Skola & Jobb Jag jobbar 100%. Dock består det av två delar - 75% i ett projekt. 25% på SFI. SFI kommer att ha stängt i tre veckor i sommar...
Svar
17
· Visningar
1 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka