Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Vad är nödvändigheten i igensydda dockor på byxor? Att de ska vara snyggare vid provning? Idag fick jag sprätta bakfickorna på ett par...
Svar
11
· Visningar
2 513
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Är på jakt efter en skena för att kunna göra precis detta med vårt rum, hänga upp ett skynke på väggen. Men vad heter en sådan skena och...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
16 724
Senast: Bri
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 595
Senast: Fibusen
·
Mat Jag vet, jag är fortfarande igång och försöka lära mig privatekonomi och framför allt matbudget. Jag försöker just nu skala ner det till... 19 20 21
Svar
419
· Visningar
31 815
Senast: honung
·
Skola & Jobb Jag har sökt in till en högskolekurs på distans i höst. Jag misstänker att den är rätt populär..... Under min behörighet står det: "Du...
Svar
8
· Visningar
1 185
Skola & Jobb Jag tror jag har kommit på vad jag vill bli när jag blir stor.. jag tror att inköpare av något slag skulle kunna passa mig! Men jag...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Har haft Facebook ett antal år. Nu dyker denna text upp lite då och då och då finns inga andra inlägg. "Välkommen till Facebook Kom...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: svea
·
Hemmet Köpt hus med oljeuppvärmning. Pannan kan göras med både olja och el. Jag är totalt nybörjare och har aldrig i mitt vuxna liv bott i hus...
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Nu ska jag kanske äntligen få veta något jag undrat över länge! Jag har en grav hörselskada sen typ födseln och sen så länge jag kan... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 674
Senast: TinyWiny
·
Kultur Skulle vilja ha tips på roliga eller läskiga lättlästa böcker som man gärna kommer snabbt in i handlingen. Bra böcker helt enkelt för... 2
Svar
34
· Visningar
2 427
Senast: Renfis
·
Samhälle Ni vet väl om att man kan rösta som EU-medborgare hur man tycker angående att behålla att ställa om klockan två gånger om året till... 14 15 16
Svar
308
· Visningar
19 659
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Jag har i perioder haft återkommande ryggskott och vet att det hänger ihop med en svag muskulatur i ländryggen och att det bästa är att... 2
Svar
21
· Visningar
1 795
Senast: Positron
·
Kropp & Själ Jag är the queen of procrastination. Ett av mina mest enerverande personlighetsdrag och ändå så svårt att ta itu med. Vad har ni för... 2
Svar
24
· Visningar
1 302
Senast: Ullmerkott
·
Fritid Vattenflaskor i glas, hiss eller diss? Med kork av rostfritt stål. Jag tänker mig att en glasflaska håller sig fräschare/är lättare...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Unafraid
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna... 24 25 26
Svar
516
· Visningar
23 966
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Semesterplanering full igång, och jag hade tänkt åka bort till midsommar och hade således satt in vikarie på mitt arbetspass kvällen...
Svar
15
· Visningar
1 335
Senast: Fibusen
·
Kultur Inspirerad av @mandalaki s tråd om vad som hänt med e och är undrar jag vad som hänt med förmågan att uttrycka sig i skrift? Jag jobbar... 24 25 26
Svar
504
· Visningar
29 062
Senast: Görel
·
IT & mobiler Min 4 månader gamla Samsung S8 laddade ur helt häromdagen och sen dess vill den inte ta emot ström :(. Har blåst i uttaget, känt så...
Svar
14
· Visningar
1 118
Samhälle Jag är med i Lärarförbundet. Nu har de beslutat att obehöriga lärare inte längre ska vara medlemmar. De hänvisar till Kommunal eller...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Hjartagna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka