Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Min bror gav mig den "äran" att göra rent hans MC kläder. Eftersom jag har "dyra" läder produkter till mig själv och hästarna så tyckte...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Anyo
·
Relationer Det var bekvämt det här med anonym användare, så jag fortsätter här en stund. Jag älskar mina vänner, vi är lika på vissa plan och... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 805
Senast: Anonym_85
·
Kropp & Själ Vad gör man när en anhörig inte mår bra? Har en anhörig som är äldre (pensionär) och sjuk i cancer. Det ser dock relativt ”bra” ut och... 2
Svar
29
· Visningar
1 956
Senast: Grazing
·
Samhälle Inser att jag bara vänder mig till buke när jag behöver lite hjälp... Men jag läser lite då och då dock. Lite dåligt samvete fick jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 499
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Kan ni hjälpa mig med tips om läsning, kloka tankar eller något... Allt jag hittar hänvisar bara till att man ska använda AKK vid...
Svar
13
· Visningar
874
Senast: MiaMia
·
Fritid ...eller vad de kallas. Ska spendera en månad i Australien i sommar och funderar på att införskaffa mig en redig ryggsäck, både till... 2
Svar
27
· Visningar
1 803
  • Låst
IT & mobiler Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
67 313
Senast: Laa
·
Samhälle Mps ena språkrör vill förbjuda fossila bränslen helt... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 984
Senast: sjoberga
·
Hemmet Jag har fått en ny granne ovanför mig, och denna person väsnas som tusan. Det dundrar musik hela dagarna, dock inte sena kvällar eller... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 486
Senast: Hero
·
Relationer För att inte defokusera en annan tråd fortsätter jag min fundering i en ny tråd. I en annan tråd diskuterades det att personer som... 2
Svar
39
· Visningar
2 803
Senast: Badger
·
Fordon Får jag köra med sommardäck nu eller måste jag vänta till efter den 31:a Mars? Jag förstår att det är lag på vinterdäck om det råder...
Svar
16
· Visningar
1 411
Relationer Hej buke, Behöver lite input och någon att bolla med. Bakgrund: Min pappa fick beskedet spridd prostatacancer för drygt 1,5 år sedan... 2
Svar
32
· Visningar
3 182
Senast: Kilauea
·
Hemmet Vad är det på bilden? Frågar åt en vän :laugh: Har fått förslag redan på allt från ficklampa och vapor till dildo och bum hole bleacher...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb (Självklart inget kränkande, olagligt osv osv) Ja, vad säger ni? Skulle du tåla att en kollega hade något du tyckte var anskrämligt... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 051
IT & mobiler Jag har idag köpt två lysrör för att ha till växtbelysning. Det kortare lysröret har utgått ur sortimentet så jag köpte den som var...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Första sommaren i nytt hus med uterum! Jag har tyvärr inte gröna fingrar, men drömmer om en liten örtagård i uterummet. Antar att det är...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: Monkie
·
Svar
18
· Visningar
1 098
Senast: MiaMia
·
Hemmet Hemma hos andra är jag noga. I stallet nästan pedantiskt. Men hemma är det konstant kaos förutom precis efter jag nyligen städat och då...
Svar
9
· Visningar
933
IT & mobiler Hade en smärre elektrisk brand hemma igår, ingen skada skedd förutom obrukbar tvättmaskin och frän lukt. Blev given denna maskin så har...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Zetronis
·
Kultur Jag har svårt att hitta rätt svenska ord för vad jag vill säga. Spirituell? Artistisk? Estetisk? Hippie? Konst? Detta kom upp på min...
Svar
4
· Visningar
804

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka