Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion... 8 9 10
Svar
199
· Visningar
10 336
Senast: Exile
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 469
Senast: Anonym_85
·
Fritid Jag överväger att fara på en tre dagars resa till Skottland i slutet på maj. Vad får inte missas? Ska jag splittra resan och få med både... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 960
Senast: Sel
·
Hemmet Jag sprang och köpte mig en ny bokhylla, en helt vanlig Billy. Planen är två till för att få en bokhyllevägg typ, på sikt ett litet...
Svar
13
· Visningar
1 535
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Om det här fastnat en pytteliten vass bit av en karamell i svalget , som inte försvinner med knäckebröd banan osv, visst sjutton borde...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: Araminta
·
Hemmet Bänkdiskmaskinen har krånglat ett tag, för att sedan "rätta till sig" igen och fungera klanderfritt i dagar och till och med veckor på...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Pilot
·
Kultur Jag har inte sett om ni diskuterat Leaving Neverland - dokumentären som just nu visas på SVT om de vuxna killar som berättar om... 28 29 30
Svar
595
· Visningar
41 256
Senast: Elektronen
·
Hemmet Hittade 6 stycken av de här på Erikshjälpen, plus 5 stycken med fuxar och en med fux med grimma på. Ingen stämpel men jag vill veta...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Jamtland
·
Skola & Jobb Har beslutsångest gällande hur jag ska göra med mitt arbete, om jag ska söka nytt eller stanna där jag är. För mig är prio 1 att mina... 2
Svar
21
· Visningar
3 530
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där stor, härlig solsäng i typ king size-storlek med fladdrande gardiner och massor av kuddar att ligga och... 2
Svar
30
· Visningar
7 023
Senast: Riru
·
IT & mobiler Motvilligt bytt från iPhone och ios till Android. Laddade ner en random app o h den funkade ju fint rent så. Men den har inte vett att... 2
Svar
23
· Visningar
1 394
Kropp & Själ En släkting till mig har fått diagnosen parkinson. Kvinna 65 år. ”Hjärnröntgen” (mins inte vad de hette) visade nedsatt...
Svar
6
· Visningar
418
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Hade tidigare denna (i två omgångar :D ) från Rusta. Nu senast fanns den inte kvar och jag fick köpa ett fult alternativ... Har...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: pepp
·
Fritid Skulle behöva komma bort lite men är pank - så, billiga resmål sökes. Jag vill inte dela rum med främlingar så de billigaste sängarna på... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 406
Skola & Jobb Usch, jag måste skriva av mig. På anonymt nick också... Long story short så sade jag upp mig efter ett år på mitt första jobb efter...
Svar
12
· Visningar
1 467
Senast: _Elly_
·
Hemmet Jag blev helt förälskad i den här lampan. Vet någon vad den heter?
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Sar
·
IT & mobiler Köpte en ny laptop i höstas då jag började på universitetet. En billigare Asus som ska vara utmärkt till skolarbete och surf enligt...
Svar
17
· Visningar
790
Senast: Kristall10
·
IT & mobiler Ni som är lite foto-kunnig, vad tror ni om denna för en novis? Jag har länge velat köpa en kamera som inte är i en smartphone då jag är...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: Casteloro
·
Fritid Men hur? Jag, några vänner och sambon har bokat i en långhelg i Visby i slutet av semestern. Jag skulle dock vilja åka dit några dagar... 2
Svar
23
· Visningar
1 575
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Ibland känns det som om att jag ska svimma, det svartnar för ögonen pch jag blir yr. En gång har jag svimmat på riktigt men resten av...
Svar
16
· Visningar
2 136
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III