Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Där ena föräldren är hemma och andra jobbar? Tar den som är hemma allt eller delar ni på det?
2
Svar
29
· Visningar
2 192
Senast: Petronilla
·
P
Småbarn Hur löser ni det eviga dilemmat? Jag behöver tips, alla tips ni har! Än så länge är min sambo föräldraledig med vår son och jag har inga...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 636
Senast: Sar
·
Småbarn Våran lilla Bäbis kommer ha både tyska och svenska som sina språk. Jag som är svensk och pappan som är österrikare. Vad har ni för...
2
Svar
20
· Visningar
2 234
Senast: turbofling
·
T
Småbarn Jag känner mig så splittrad och så trött, så trött... Får se om någon orkar höra min berättelse: När mitt barn nr 2 blev 1 år gammal...
2
Svar
33
· Visningar
5 077
Småbarn Lite nyfiken bara, hur många timmar går era på dagis (ja jag vet att det heter förskola/dagmamma)? Jag tycker det känns så tungt och...
2
Svar
20
· Visningar
2 214
Senast: kisse
·
P
Småbarn Japp, då var det snart dags med en bilbarnstol. Babyskyddet börjar bli för litet. Det är 10 cm kvar upptill men fötterna dinglar långt...
2
Svar
24
· Visningar
2 301
Senast: Mitten
·
S
Småbarn Här är alla munnar tillåtna. Dräglia smutsiga rena och Såklart Puss vänliga .. Det kommer bilder från mig med såsmoning om ..^^<'3 :p
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Jamtland
·
Småbarn Jag skrev en tråd för ett tag sen om att jag skulle jobba 3 dagar i veckan nu året ut, och att farmor och farfar skulle hjälpa oss lite...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Mitten
·
Småbarn Vi har ingen hjälp alls av sambons mamma, som bor i samma by, är hemma dygnet runt och har bara sig själv att tänka på. Sonen är nu 2 år...
2
Svar
22
· Visningar
2 028
Senast: taccotad
·
Småbarn Min älskade älskade Filip vaknar upp på nätterna och gråter otröstligt i flera timmar. När jag frågar honom om han har ont någonstans så...
Svar
12
· Visningar
2 577
Senast: Lydia
·
Småbarn Jag är så trött, går snart under! Hade en tråd för ett par tre månader sedan om min dotter som då fortfarande åt nattmat och vaknade...
Svar
5
· Visningar
3 413
Senast: tigerfisken
·
Småbarn jag har en dotter på 2 och ett halvt som har perioder när hon är lös i magen. Hon är utredd av läkare och det är inget fel på henne och...
Svar
14
· Visningar
11 808
Senast: Santa
·
B
Småbarn Jag har 2 pojkar och 2 shettisar hemma som tycker det är väldigt roligt att rida (än så länge...). Deras kompisar kommer också ibland...
Svar
6
· Visningar
2 629
Senast: Yrsla
·
Y
Småbarn Hur hanterar ni grannarnas barn som ränner över till stallet så fort tillfälle ges? Jag känner att orken börjar tryta, för jag har...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: TheOne
·
Småbarn Vad har ni för skor till era? Vi har gått i varenda skobutik känns det som utan att hittat ett enda par som passar :( På måndag...
2
Svar
26
· Visningar
4 452
Senast: Enya
·
Småbarn Just så lyder min fråga, och här på Buke brukar man ju kunna få svar på det mesta så jag hoppas på er! Har (så gott som) köpt en bil...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: Andorra
·
Småbarn Idag var det äntligen dax för Idun och provrida sin lilla häst. En mycket glad och nöjd tjej skrittade runt lite ute i trädgården. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 476
Senast: Druvan
·
Småbarn Någon här som har erfarenhet av barn med tics? Är det vanligt? Växer oftast bort eller utvecklas det snarare till tourettes?:confused:
Svar
3
· Visningar
2 537
Senast: Kimz0r
·
Småbarn Var hos mina föräldrar och åt för ett tag sedan, serverades glass till efterätt. Ala envisades med att ge Isak trots att jag sade...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
19 102
Småbarn Ja, fan vad bra jag mår, det är inte klokt! Ni är väl några stycken som följt mina trådar dels om M och dels om Arvids gnällighet...
Svar
19
· Visningar
1 388
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp