Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Har precis monterat andra dotterns bilbarnstol (Graco Cosmic Comfort) i baksätet på vår bil. Använde anvisningen för "montering med...
Svar
10
· Visningar
964
Senast: NeverEver
·
H
Småbarn Sitter här och ska skriva i begäran om föräldrapenning och undrar om jag har strulat till det. :confused: På förra skrev jag att jag...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: oz_joj
·
Småbarn någon som beställt enbart en ny suflett från emmaljunga?? vart beställde ni och hur mkt kostade den?? att beställa bara en suflett via...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: tinissen
·
Småbarn Får man ha det? Om sisådär 10 månader tänkte vi skola in vår minsting på dagis, förhoppningsvis på storasysters dagis. Vi pluggar &...
Svar
5
· Visningar
1 020
Småbarn Är det någon annan som haft samma "problem" som oss. Min dotter på 14 månader sitter och gnuggar sina nedre regioner när hon sitter i...
2
Svar
24
· Visningar
12 540
Senast: movi
·
Småbarn När har ni bytt till bilstol istället? Har barnen åkt baklänges då med? Fram eller bak?
Svar
16
· Visningar
1 523
Senast: kisse
·
T
Småbarn För ett år sen föddes Pmms Rasmus och jag Nike! Hurra hurra! Helt otroligt vad fort tiden har gått. Ett fantastiskt härligt år och...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: jerseyko
·
Småbarn Isak är 7 månader den andra och tanken är att jag ska kunna ut och jobba när han blir 1 år. Alltså måste han vara på dagis då. Men ska...
Svar
10
· Visningar
3 862
Senast: jerseyko
·
Småbarn Min 1åring kräktes för en stund sedan. Och en gång till en liten stund innan det. Han verkar inte ha någon feber och är bara grinig...
Svar
3
· Visningar
1 453
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi ska ha kalas om några veckor när vår son fyller 5 år men vad sjuttsingen ska man aktivera 10 st 5 åringar med i 2 timmar? Några...
Svar
2
· Visningar
942
Småbarn Jag jobbar timmar, har viss del på schema men det är enbart helger. Hoppar in så mkt jag kan när det är behov av det. Enligt dagis kan...
Svar
9
· Visningar
4 305
U
Småbarn Kan någon rekommendera en restaurang i Stockholm som det faktiskt skulle funka att ta med en eller ett par treåringar på? (Nu menar jag...
Svar
19
· Visningar
28 741
Småbarn Min sons umgänge med sin pappa fungerar när hans pappa vill. Det är drygt 5 veckor sen han hade kontakt med sin pappa. Jag tänker inte...
Svar
11
· Visningar
1 181
Senast: KisseNova
·
Småbarn Hej. Jag undrar hur ni hanterar nyfikna frågor och kommentarer från era barns förskolor? Den förskola som mitt barn går på är bra på...
Svar
16
· Visningar
2 080
Senast: Stinaelin
·
Småbarn Hur lång tid tar det att få korten? Dagmammorna frågade om Rasmus ville vara med eftersom han kommer börja mitt i terminen, dessutom...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Min kompis o jag passar ju min systers ungar. Nu är det såhär att min kompis har blivit magsjuk. Ska man ta barnen till dagis imorgon...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: astronaut
·
Småbarn Hur stora a- resp. b-ponnys är vet jag, men hur stora är barnen som passar till? Om man inte tävlar utan bara hobbyrider, hur gammal...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Argona
·
P
Småbarn Har en tjej som blir två i februari. Under en period på ett par veckor har hon mer och mer börjat gallskrika så fort hon inte får som...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: Prinsemannen
·
J
Småbarn Nu måste ni hjälpa mig! Eller tipsa! Jag har en dotter på 4 år. Vi har nyligen skaffat hundvalp, den är nu 5 månader gammal. Jätte...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 595
Senast: CillaW
·
Småbarn Min kompis och jag är barnvakt f.r.o.m idag tills den 20e, men vad ska man ge ungarna för mat? Vi har ju kommit på pannkakor (vilket vi...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp