Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Ghhaaaaa!!! Förbannat!!! Jag vill bara skriva av mej. Jag fyller i en blankett varje månad om begäran av föräldrapenning. Jag vill ha...
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Flyttfogel
·
Småbarn Vid vilken ålder slutade era barn med att sova mitt på dagen? Gjorde det någon skillnad med sovandet på natten? Läggningen på kvällen?
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: doglover
·
Småbarn Min lilla Emma som blev ett för ett par månader sedan är helt enkelt underbar. Så länge hon är mätt och otrött så är hon ett strålande...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: kpist
·
Småbarn Vad använder ni för schampo till era treåringar? :)
Svar
16
· Visningar
3 799
Senast: emma74
·
Småbarn Som en del av er vet är jag själv inte förälder än, däremot är min sambo det. Det hör väl inte hit egentligen. Min sambos son är nu...
Svar
6
· Visningar
1 609
Senast: Pettsson
·
Småbarn I omgångar får Alvin sådana här utslag. Det börjar med pyttesmå rodnande hårda upphöjningar, sedan blir de vätskefyllda mjuka blåsor...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: Theci
·
Småbarn Vet inte vad jag ska tro... För några månader sen ropar min älsta dotter på mig från sitt rum mitt i natten. Jag går dit och frågar...
Svar
10
· Visningar
1 448
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Ni som har era barn vartannan vecka, hur gör ni med barnbidraget? Med kläder? Sambons son bor vartannan vecka hos oss men mamman har...
Svar
14
· Visningar
1 498
Senast: movi
·
Småbarn Hur reagerar era * under 1 år* när ni tar saker från dom som dom kanske inte alltid ska gnaga på ? Typ: kattsand, bajs, mobil, ett...
Svar
17
· Visningar
1 289
Senast: lolo19
·
Småbarn Ett barn räckte ut tungan och sa fula ord - varvid personalen hällde peppar på barnets tunga. Inför de andra barnen. Det hände på en...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 722
W
Småbarn Hur mycket godsaker får era barn, typ kakor/godis mm. Min dotter leker absolut inget själv, hur är/var det med era? Klädstorlek?
Svar
3
· Visningar
906
H
Småbarn jag är ensamstående och hon har ingen kontakt med sin pappa. hur ska jag göra då när hon ska skolas in på dagis med jobb och så`...
Svar
7
· Visningar
2 813
Senast: Freddie
·
Småbarn 1000 kr att handla leksaker på IKEA för, vad hade du handlat då?
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: doglover
·
Småbarn Någon som har ett bra recept på trolldeg? De jag googlat mig fram till funkar inte bra utan degen blir smulig och sprickig när vi kavlar...
Svar
4
· Visningar
4 099
C
Småbarn Ska köpa en sittvagn till min 1,5 års gamla son. Har nu en Emmaljunga Combi vagn, men min sambo har sålt den till några bekanta. Jag var...
Svar
12
· Visningar
1 676
Senast: Snovind
·
Småbarn Är du samma person nu som du var innan du skaffade barn? Mognadsmässigt? Vad med dig själv har ändrats?
2
Svar
21
· Visningar
2 032
Senast: Aningsfull
·
Småbarn Bilder, anteckningar, kläder, upplevelser... Jag skriver dagbok för min dotter, inte varje dag men oftast varje vecka. Det gör jag i...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: mino
·
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Lydia
·
Småbarn Där ena föräldren är hemma och andra jobbar? Tar den som är hemma allt eller delar ni på det?
2
Svar
29
· Visningar
2 188
Senast: Petronilla
·
P
Småbarn Hur löser ni det eviga dilemmat? Jag behöver tips, alla tips ni har! Än så länge är min sambo föräldraledig med vår son och jag har inga...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 636
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp