Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vilket tydligen ska göras på webben numera. Min undran är, enl webben kan jag ansöka om barnomsorg inom alla stadsdelar i Sthlms stad...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: jerseyko
·
P
Småbarn När man har småbarn och jobbar heltid i olika skiftform så är det svårt att få "egen tid" då man kan ägna sig åt hobbys och annat. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 893
Senast: doglover
·
Småbarn Hur stort proteinbehov har en 5 årig tjej? ;Min lilla tjej har aldrig varit glad för kött men jag har jobbat och fixat och mutat och...
Svar
1
· Visningar
1 212
Senast: ameo
·
Småbarn Uäck! Läste i nya föräldrar och barn idag att det är mycket såna odjur i omlopp nu. Stod också att man bör luskamma ungarna (eller...
2
Svar
21
· Visningar
4 551
Senast: Sjalen
·
Småbarn När börjar barnleka MED och inte bara bredvid andra barn eller vuxna? Jag blev jagad igår av en liten ettåring (sonen alltså), han...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: Poppis
·
Småbarn Har ni nån speciell plats där hunden får vara ifred? Bexie är jättesnäll men jag skulle inte lita på att huliganen Sam låter henne vara...
2
Svar
28
· Visningar
2 141
Senast: Bebben
·
Småbarn Min lilla pojk har fattat vad man gör på toaletten, inte så att han går dit när det behövs men om man säger att vi ska på toa och öppnar...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: nevin
·
Småbarn Har precis genomlidit en av de värsta nätterna i mitt liv. Är så trött att jag bara vill lägga mig i en hög och grina:cry:. Min...
Svar
10
· Visningar
2 541
Senast: millus
·
Småbarn För mig som vill gå ner i vikt, men som jag ändå kan servera min 1-åring till midag? :confused: De andra måltiderna behöver han inte äta...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: doglover
·
Småbarn Min dotter har en "kompis" som vi inte vill att hon ska leka med eftersom hon mår dåligt av det. Hon vill själv inte heller leka med den...
Svar
13
· Visningar
1 753
Senast: Jettan
·
Småbarn Hur gamla är era barn? Vilka rutiner har ni och hur/vad gör ni då? Har ni bestämda mattider och när är dem?
Svar
19
· Visningar
1 351
Senast: doglover
·
Småbarn Nu är lilleman hela ett år gammal. (Kl 19:32 blir han 1 år gammal!!) :bump::bump: Har haft ett litet kalas där han morfar...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: doglover
·
Småbarn Min man har fått för sig att han ska springa stockholm maraton nästa år, så nu funderar vi på hur vi ska få ihop tid till allt. Har...
Svar
7
· Visningar
4 615
Senast: Bollen
·
Småbarn :D inte riktigt, men äntligen tyckte även hon att det var lite för bökigt att hålla på med trasslet så jag tog köksaxen (:eek:mamma...
Svar
18
· Visningar
2 576
Senast: Aliide
·
B
Småbarn Jag har en liten kille på snart tre år. Han väger knappa 13kg, men på längden börjar han växa ur sin bilstol av märket BeSafe (den var...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: voltis
·
Småbarn Till en 1-åring? Ute efter smidighet (vill ha en smidigare än vår Teutonia Rocky) och bra sulky fast inte lika stor som en barnvagn...
Svar
4
· Visningar
2 750
Senast: doglover
·
Småbarn Min 3-åriga(+4 mån) dotter har alltid varit väldigt aktiv. Hon har inget som helst intresse av att vare sig ha trosor eller kissa på...
Svar
15
· Visningar
1 905
Senast: Jamtland
·
Småbarn Nu har ju vår bebis inte ploppat ut ännu, men man funderar ju såklart endel på hur det blir sedan...;) Hur tidigt har era barn börjat...
2
Svar
21
· Visningar
1 911
Senast: Timsetim
·
Småbarn Ok, erfarna föräldrar, vad ska man köpa för vinterkläder till dagisbarn (lugn 1,5 åring om det har betydelse). Inga ekonomiska...
2 3
Svar
42
· Visningar
12 170
Senast: Sar
·
Småbarn Personalkooperativ / föräldrakooperativ. Vad går det ut på? Vad har ni för erfarenheter? Bra / dåligt? (har googlat och läst...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sätta upp gammal tapet?
  • Bra djurtrimmer, tips?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp