Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag ska sätta staket runt mitt skrivbord har jag bestämt. Klätterapan Elin klättrar upp här och snor grejer och skriver till folk på...
Svar
10
· Visningar
1 787
Småbarn Hur har ni gjort med era barn under hösten och våren? Förra året låg Saga på en fårskinnspläd med vanliga kläder på sig och sedan...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Min lilla tulta ska börja på dagis i oktober. Hon ska gå på en naturförskola (ur och skurdagis) och jag funderar just nu på regnkläder...
Svar
4
· Visningar
4 022
Senast: Mammadutt
·
Småbarn Varierade ni mellan sitt och ligg då eller hur gjorde ni?
Svar
18
· Visningar
2 067
Senast: twinstar
·
Småbarn Har egen verksamhet jordbruk/djurhållning. Ett barn på förskola (25h) och två små hemma. Nu önskar jag ha utökad tid på "dagis" för att...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Ann
·
Småbarn Jag söker tips på bra sätt för att få ens barn att inte bli ledsen vid lämning. Lite bakgrund: Dottern är 1,5 har gått på dagis...
Svar
15
· Visningar
3 885
Senast: paradiset
·
Småbarn Kanske ska köpa en sån begagnad, vill höra lite från er först. Det enda jag kommer på att fråga säljaren är ifall hjulen är avtagbara...
Svar
13
· Visningar
3 102
Senast: Ishtar
·
Småbarn Eftersom jag inte vill dra med pansarvagnen (duovagnen) eller scootern till gran canaria har jag tänkt köpa en resevagn. Har ni någon ni...
Svar
14
· Visningar
1 974
Senast: kpist
·
Småbarn Lillskiten har hunnit bli 7 månader och växer snart ur sitt babyskydd. Och jag håller på att bli tokig på att leta efter en bilbarnstol...
2
Svar
35
· Visningar
7 983
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Sonen blir 1 år gammal i september. Det är en tisdag då han fyller år. Tanken är att det ska komma lite familj och släktingar till...
Svar
16
· Visningar
4 499
Senast: Mirre
·
Småbarn Vad sjunger ni i så fall? Alltid samma visa vid läggdags tex?
2
Svar
29
· Visningar
2 592
Senast: vindvissla
·
Småbarn Ni som har fått plats på dagis (förskola/dagbarnvårdare), när/hur långt i förväg fick ni reda på vart ert barn blivit placerat? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: doglover
·
Småbarn När kan barn torka sig själva efter att ha varit på toa? Som jag minns det ropade man "färdig" tills man var åtminstone fem år nånting...
Svar
9
· Visningar
2 718
Senast: Sar
·
P
Småbarn Någon som har denna vagn? Jag är sådär nöjd med våran vagn och börjar bli lite sugen på denna. Jag ska kolla på den i butiken imorgon på...
Svar
9
· Visningar
3 522
Senast: Piffelina
·
Småbarn Det är vad jag sysslar med just nu, förutom att jobba en massa timmar varje dag.....:crazy: I tisdags började Eric på fritids i...
Svar
8
· Visningar
1 495
Senast: mosig
·
Småbarn Nu är Elinas rum näääästan klart... lite lister och gardiner kvar bara :laugh:. Vi har målat, lagt golv, dragit el och byggt garderober...
2
Svar
22
· Visningar
2 154
Senast: Mitten
·
Småbarn Vad heter det dära bidraget man kan söka från kommunen som gör att föräldrar kan stanna hemma längre med sina barn ? Det är inte...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Mynta2
·
Småbarn Barns söta kommentarer. Vi tittade på invigningen av OS i fredags och när de olympiska ringarna stiger mot skyn så säjer dottern "Men...
2
Svar
24
· Visningar
2 588
Senast: Got2Be
·
Småbarn Som frågar antyder (:D); när har era barn fått flytta över från spjälsäng till vanlig säng utan spjälor? /snurpe
Svar
18
· Visningar
7 428
Senast: Kaaarin
·
Småbarn På vårt envisa lilla monster biter ingenting, men snart biter väl hundstackarn honom istället... Han är på allt. Är trotsig med ALLT...
2
Svar
21
· Visningar
4 071
Senast: Scilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp