Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hej! Är ute efter några skor typ kavatmodell med högre skaft. Det finns upp till storl 24 men min behöver 26, gärna sandaler då han ska...
Svar
2
· Visningar
881
Småbarn Om man jag har 240 dagar och min sambo 240 dagar med f-penning, är det 90 garantidagar för var och en eller är det tillsammans ? Läser...
Svar
15
· Visningar
1 830
Senast: Mynta2
·
Småbarn Kanske fel forum, men moderator får gärna hjälpa denna tråd att hitta rätt då ;). Vi ska i början av nästa år få barn nr 4 (!). Vi...
Svar
16
· Visningar
4 506
Senast: kisse
·
Småbarn Hur gamla var era barn när de fick vara ensamma hemma själv första gången? Eric är 6,5 år nu och börjar alltså bli stor känner jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 537
Senast: Sol
·
Småbarn Vad händer när ens dagar är slut, och man inte fått dagisplats ? Det har jag funderat på. För inkomst måste man ju ha, men vad gör...
Svar
16
· Visningar
1 200
Senast: jerseyko
·
Småbarn I morse så blev Jonas lite arg tror jag. Han satt någonstans och tjattrade argt, hittade honom vid tvättmaskinen. När han fick syn på...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: Mitten
·
Småbarn Min underbara lilla prinsessa har slutat att prata...och börjat gnälla, hela tiden. Allting som ska framföras kommer iform av ett...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: mik
·
Småbarn Nu kastar jag in handduken och lägger mig ner och dör ett tag:crazy:. Jag är så trött... har en underbar dotter som om ett par dagar...
2
Svar
30
· Visningar
2 300
Senast: Lupino
·
Småbarn Vart kan man hitta om det finns aktivitet för en 3,5 årig kille ? Eller är han för ung för att få gå på aktiviteter på fritiden, dans...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Sar
·
Småbarn Såg tråden om reggio Emilo och tänkte att det kanske finns någon här inne med erfarenhet av naturförskolor. Min dotter börjar på en...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: yodi
·
Småbarn Vår lilla dotter som fyller 2 i september har nu haft hög feber i snart 2½ dygn - och då menar jag hög feber, nyss innan hon somnade...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: vippan
·
Småbarn Vad har ni för erfarenheter av det? bra eller/och dåligt? Min son ska börja på en sån avdelning fick jag reda på nu!
Svar
6
· Visningar
2 685
Senast: Allimac76
·
S
  • Låst
Småbarn Vet nån vart man kan hitta ridkläder i mindre storlekar? Behöver ridkläder i storlekarma 98 resp 104 (+ 26/27 i stövlar), men det verkar...
Svar
7
· Visningar
2 759
Senast: LiselotteA
·
N
Småbarn Hejsan! Min dotter är 5½ år. Dom senaste två månaderna så har hon haft hög feber samt ont i halsen som kan tyda på halsfluss. Första...
Svar
1
· Visningar
1 206
Senast: mimmipigg
·
Småbarn Dottern är snart ett och verkar gilla hästar. Hon går inte än men det ligger nära tror jag. Jag vill att hon har hjälm på sig när hon...
2
Svar
22
· Visningar
7 501
Senast: Dorinda
·
Småbarn Debattartikel i DN som är läsvärd. Vet att frågan är väldigt känslig för de flesta, men häng inte budbäraren:crazy...
14 15 16
Svar
310
· Visningar
18 891
Småbarn Efter att ha smält chocken över att det redan gått ett helt år sedan bananabambi fick sin Alvin börjar jag inse vilken dålig koll jag...
Svar
18
· Visningar
1 287
Senast: miss_kala
·
Småbarn Idag har vi varit på bvc för kontroll, min lille kille skötte sig så bra! Först röjde han järnet i väntrummet, lekte med jättelego och...
2
Svar
27
· Visningar
2 045
Senast: nevin
·
S
Småbarn Hjälp, vad gör jag nu?? Min snart 1-årige son har diabetes:cry:..efter två veckor på sjukhus e vi nu hemma...ständiga...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: settan
·
M
Småbarn innan jag blev gravid vägde jag ca 57kg, nu 1 1/2år efter förlossningen väger jag ca 65kg, jag tränar ca 2g i veckan ,har ett väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp