Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har träffat en kille som har en 4 årig dotter. Han har henne varannan vecka och hon är en riktigt tokmysig tjej som är lättsam på alla...
Svar
8
· Visningar
1 506
Övr. Barn Upptäckte för en tid sedan att en bekants 13-åriga dotter hade en blogg med det för mig provocerande namnet "swedish girl one". För...
2
Svar
39
· Visningar
4 539
V
Övr. Barn Egentligen så hör tråden hemma på förälder men samtidigt här så jag författar min lilla novell och hoppas på att tråden får stanna här...
Svar
13
· Visningar
2 448
Senast: Nisse
·
Övr. Barn Jag är helt värdelös på det här livet som mamma! Sonen är det bara bra med och han är urhärlig. Men det här jävla "livet"... Så sjukt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 331
Senast: Tallhem
·
O
Övr. Barn Mår så himla dåligt så jag måste bara få ur mig detta. Det känns som att jag inte älskar mina barn :cry: Det är så jobbigt att vara...
2
Svar
27
· Visningar
3 625
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn ja nu har ju smittan spridit sig till västkusten och min dotter är ju ute hos farmor och farfar i Ljungskile ganska mkt och där KRYLLAR...
Svar
15
· Visningar
1 228
Senast: Amuletten
·
Övr. Barn Jag har funderat på att köpa en termometer till Norpan, våran vill vi fortsätta att använda i munnen när vi blir sjuka. Men vad fungerar...
2
Svar
21
· Visningar
3 649
Övr. Barn Min tjej här hemma är lite över 6 månader nu och har varit sjuk nu i två dar, Hon hostar väldigt mycket och nu undrar jag om man kan...
Svar
5
· Visningar
1 206
Övr. Barn Men det är skit rent ut sagt! Sista dagen idag på andra veckan av inskolningen för barnen och för Isabelle har det gått huuur bra som...
2
Svar
31
· Visningar
3 726
Senast: mimmipigg
·
Z
Övr. Barn Jag är 22 år gammal och arbetslös. Bor tillsammans med min sambo på en gård som vi köpte gemensamt för två år sedan. Jag är gravid och...
2
Svar
26
· Visningar
2 942
Senast: Equilina
·
Övr. Barn Är jag den enda föräldern som väljer Happy Meal ibland när det är någon speciell leksak? Jag känner mig lite dum som vuxen när jag...
Svar
11
· Visningar
2 665
Senast: pixietail
·
N
Övr. Barn om tråden inte hör hemma här får moderatorn flytta den.' Jag fick en kopparspiral insatt för runt två månader sedan och ha sedan...
Svar
3
· Visningar
3 845
Senast: KisseNova
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag vill veta hur ni som är/har varit gravida och är rökare har gjort, tråden ska inte handla om rökningens/rökarens vara eller icke...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 938
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Barn Vad har ni till skolbarnen som håller i vätan? Skolgården är som en lerig åker. skulle behöva tips på väldigt bra kläder.
Svar
10
· Visningar
1 291
Senast: Thelma
·
C
Övr. Barn Hur har ni gjort med vagn i stallet? Har ni samma vagn i stallet som när ni går i affärer? eller har ni en stallvagn och en vanlig vagn?
2
Svar
22
· Visningar
2 391
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Som fyller två år idag!:love: Mina lilla bebis har blivit stor:eek:
Svar
7
· Visningar
958
Senast: ako
·
Övr. Barn Nu är det så att vi hade möte på HAB i måndags med psykologen där, en från dagiset, dagisets rektor och Tims resurs. Vi pratade lite och...
2
Svar
20
· Visningar
2 470
Senast: LECH
·
W
Övr. Barn Hej! Jag hittade en film på youtube och jag och min sambo har olika åsikter om den! Sambon brukar alltid tjata om att buke har svar på...
2
Svar
37
· Visningar
3 229
Senast: Tscabo
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6870911.ab Kan inte se att detta varit uppe än.
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Sol
·
Övr. Barn Funderar på vad som är smartast för att skydda bilklädseln vid barnstolen från leriga stövlar. Plast, handduk..? Hur har ni gjort?
Svar
11
· Visningar
3 619
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp