Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Övr. Barn Hemligt nick, är det någon som vet vem jag är, håll det för er själva! Jag funderar på om det finns någon möjligthet att jag kanske...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Modett
·
  • Låst
Övr. Barn Ursäktar om ni redan har en tråd, men fan vad illa berörd jag blev. Hittade en hemsk film på Facebook. "A father recorded videotape...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Snurrfian
·
V
Övr. Barn Jag måste vara knäpp men det spelar ingen roll hur mycket jag läser om detta med SGI och jag fattar fortfarande noll :( Jag har nu...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: valentino-95
·
Övr. Barn Imorgon är det 2 år sedan jag fick en liten Jonathan, Imorgon är det 2:a gången han får födelsedagsblommor i minneslunden, istället för...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 347
Övr. Barn Nu är snart Indra 6 månader gammal och jag vet inte när det tyckts vra en bra ålder att sluta använda skyddet. Indra river ner det varje...
Svar
6
· Visningar
4 848
Övr. Barn Trollet planerar att yngla av sig inom kort, trollefar och jag jobbar på saken. Men jag funderar över det här mystiska SGI... Jag är...
Svar
12
· Visningar
5 473
Senast: Skumbananen
·
Övr. Barn Vad säger ni om att bara ha ett barn och inte planera för syskon? Någon som bara har ett och/eller planerar för det? Här känns det...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 864
Senast: Minna86
·
Övr. Barn Finns säkert någon liknande tråd redan men jag hittar den inte. Hur länge kan man gå hemma med full FP? Jag satt och klickade lite på...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 307
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Eftersom jag inte har någon att dela med mig till, så får jag dela med mig till buke :) Vi satt ikväll igen och tränade lite, fast på...
2
Svar
35
· Visningar
2 950
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Jag håller på med en hemtentamen där jag ska analysera fem böcker som handlar om ensamma/utsatta barn och har än så länge enbart kommit...
2
Svar
24
· Visningar
2 519
Senast: morris
·
E
Övr. Barn hej! jag skulle behöva lite hjälp från er föräldrar. själv är jag 16 år. Jo det är iallafall såhär, jag har en underbar pojkvän sedan...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: Gnarpis
·
V
Övr. Barn OBS lång................... min äldsta dotter som går i år 5 har fått hem en lapp om att få välja att läsa ett språk...
2
Svar
27
· Visningar
3 015
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Den 8:e maj i år skulle vårt första gemensamma barn fötts. Den 3:e december förra året på rul så visade det sig att forstret dött i...
2
Svar
35
· Visningar
3 728
Senast: MayDay
·
Övr. Barn jag skulle vilja ha er åsikt om min situation.. har 3 barn, som kom tripptrapptrull,när jag var mellan 22 och 25..nu fyller jag just...
2
Svar
20
· Visningar
2 440
Senast: videnlis
·
Övr. Barn Funderade på hemligt nick men vi kör ändå. Och det är långt ifrån säkert att tråden hör hemma här... men vi provar... Min p-stav...
Svar
9
· Visningar
11 614
Senast: Brandgul
·
T
Övr. Barn Letar ny vagn då vi ska byta ut våran kombivagn mot något smidigare. sonen är nu 17 månader och väger ca 14 kilo så vill ha en vagn...
Svar
12
· Visningar
1 266
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Skriver denna tråd då det skulle vara intressant att höra hur länge in i graviditeten ni som ridit länge red? Oavsett när ni var...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 083
Senast: Ilxpo
·
S
Övr. Barn Finns det någon mer här som är gravid och arbetslös? Någon som vet hur bidrag och sådant ser ut? Hur mycket får man ut i månaden som...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
15 104
Senast: Stenmagi
·
Övr. Barn Jag har efter lite trixade kommit på hur jag får upp dottern på ryggen, men HUR plockar jag lättast ner henne? JAg traskade glatt ut med...
2
Svar
28
· Visningar
2 223
Senast: nevin
·
O
Övr. Barn Min chef hade pratat in på mitt mobilsvar idag att jag ska komma på utbildning imorgon hela dagen. Var okej att jag tog med min bebis...
Svar
8
· Visningar
1 708
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp