Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ställer mig frågan ofta då jag ser många barn/tonåringar som är totalt omotiverade till att göra något själva för att de inte behöver...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Nasseman
·
  • Låst
Övr. Barn Är hemma och är sjuk så jag kollade på debatt på tv:n och det handlade om vad för barnböcker som är ok och inte. Tex så togs Astrid...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 059
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Barn Min pojke fick som är 8 år fick diagnos Aspberger i dag. Någon som kan hjälpa mig med att förstå mer av det. Kan sos hjälpa mig...
Svar
2
· Visningar
1 529
Senast: angelwings
·
Övr. Barn Jag måste få hjälp att tyda FK min man fattade inte heller. Jag har begärt FP från 1 maj och under mina ärenden på deras hemsida så...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn vi har under helgen varit i holland och fick där syn på en hel del spännande barnvagnar främst av märkena maclarsen och Quinny som var...
Svar
9
· Visningar
1 559
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Inte nog med att mitt blonda 17,5 åriga "barn" förra veckan beslutade sig bli svarthårig, i går hade han varit och gjort hål i ansiktet...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 889
Senast: Brisa
·
M
Övr. Barn Nu behöver jag råd. Min dotter är 14 år och har alltid varit väldigt blyg och tillbakadragen tillsammans med andra. Inte mobbad eller så...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
41 435
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Förra måndagen satte jag in en kopparspiral på MVC då var det 9 veckor sedan min dotter föddes. I söndag började jag må dåligt. Mådde...
Svar
16
· Visningar
6 652
Senast: Sar
·
F
Övr. Barn Jag och sambon är ju precis i starten av att försöka bli gravida och eftersom jag inte riktigt har koll på min kropp har jag ett par...
2
Svar
20
· Visningar
4 287
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Om ens barns resurs ska ha semester, och man själv inte ska det, får då resursen ingen vikarie? :confused: Vi verkar sitta i en...
Svar
4
· Visningar
1 379
Senast: tinissen
·
  • Låst
Övr. Barn Då startar väl jag en ny tråd!!! Maja 8 månader nu (dock enbart 7 månader på bilderna!) På promenad! Dregglig linslus:D
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
151 350
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn För nån vecka sedan så beslutade jag mig för att skriva ett brev till mig pappa för att berätta om Tims funktionshinder. Jag hade ännu...
2
Svar
20
· Visningar
3 097
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Vill gärna ha lite synpunkter på den vagnen. Har mest hört negativt om den, tyvärr. * Hur tippkänslig verkar den vara? * Hur mkt kan...
Svar
3
· Visningar
2 396
Senast: Diana
·
Övr. Barn Jag har en dotter som är otroligt osäker. Hon tränar ridning nu och Taekwondo och hon har verkligen en stor talang för båda sporterna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 434
Senast: Ramona
·
Övr. Barn För vilka åldrar passar böckerna och varför tycker ni att de är bra? Jag tänkte börja med de jag tycker om att läsa för tillfället...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: Araminta
·
Övr. Barn Som överskriften frågar, berätta för mig vad era barngör för tokigheter! Jag börjar: DANIEL *En morgon vaknar jag av...
2
Svar
21
· Visningar
3 012
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Hej! Jo, jag undrar om någon vet vad som händer om man blir återbetalningsskyldig till csn för att man tjänat för mycket och...
Svar
19
· Visningar
4 121
Senast: Evale
·
Övr. Barn Är medveten om att jag borde skaffat ett anonymt nick till denna tråd men jag får ta skiten helt enkelt, orkar inte krångla just nu...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 286
Senast: athena
·
Övr. Barn Har träffat en kille som har en 4 årig dotter. Han har henne varannan vecka och hon är en riktigt tokmysig tjej som är lättsam på alla...
Svar
8
· Visningar
1 505
Övr. Barn Upptäckte för en tid sedan att en bekants 13-åriga dotter hade en blogg med det för mig provocerande namnet "swedish girl one". För...
2
Svar
39
· Visningar
4 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp