Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana: I går hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: marieka
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite uppe i informationsinhämtning gällande graviditeter och förlossningar. Vad har ni för erfarenheter om ni orkar dela med er...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 229
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har funderat på det här med bröstvårtor, eller rättare sagt vårtgårdar. Är det en regel utan undantag att man får större vårtgårdar...
Svar
7
· Visningar
2 254
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Foljande ar ett utdrag fran en artikel i tidningen Canadian Family (okt/nov. -04), skriven av Scott Wooding, en barn- och...
2
Svar
34
· Visningar
4 366
Senast: Zeli
·
  • Låst
Övr. Barn :eek: Jag är så trött på detta nu.. gör inget annat än spyr! Morgon middag och kväll, har jag tur så får jag behålla lunchen. Har...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 968
Senast: anhe
·
  • Låst
Övr. Barn :love: Nu har vi kommit hem, jag och Theodore! Det gick jättebra igår! Svägerskan tog Tobias och jag kunde andas ut på B.B. Var öppen...
2
Svar
34
· Visningar
2 572
  • Låst
Övr. Barn Har varit å plockat ut min pstav idag, nån som vet hur lång tid det tar innan man blir gravid?? Var så nervös på sjukhuset så jag glömde...
Svar
5
· Visningar
3 574
Senast: jemaha
·
  • Låst
Övr. Barn Jaha så hade hon feber igen... Jag tror att jag håller på att bli knäckt! Sen Elin började dagis i augusti så har hon varit sjuk nästan...
Svar
15
· Visningar
1 338
Senast: Lucienne
·
  • Låst
Övr. Barn Det var egentligen maken som undrade när vi åt middag. Hur kommer det sig att innan man bestämt sig för att försöka få barn så tjatar...
Svar
10
· Visningar
1 705
Senast: Luff
·
T
  • Låst
Övr. Barn Såg på ett intressant program igår från UR. Där pratas det mycket (eller enbart) om gener, framför allt då manligt och kvinnligt...
2
Svar
36
· Visningar
3 297
Senast: pollipop
·
  • Låst
Övr. Barn Det har ju pratats så mycket om att man i familjer inte har råd att låta mannen ta ut föräldrarpenning, trots att detta på sikt skulle...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 718
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Vet inte hur det stavas :confused: Men hur länge kan man ha förlossningssykos ? Vad är igentligen symtomen.? Jag vÅgar inte fråga...
Svar
4
· Visningar
2 331
Senast: smulis27
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har träffat mannen som jag vill dela resten av mitt liv med. Allt känns toppen och han känner precis lika dant. Är på väg att flytta 52...
Svar
11
· Visningar
1 612
Senast: Nidorina
·
S
  • Låst
Övr. Barn Läste en artikel i Svenska Dagbladet som handlar om det klimat som är vardag för många av våra tonåringar idag. Såhär lyder ingressen...
Svar
14
· Visningar
1 933
Senast: Jane_Done
·
  • Låst
Övr. Barn I morse när jag gick och retade mig på alla saker som finns slängda överallt i huset, tänkte jag vad intressant det skulle vara att få...
2
Svar
30
· Visningar
2 972
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Barn Går det åt mycket eller lite pengar under den tid man är föräldraledig? Jämfört med vad man får in eller jämfört med vad man trodde...
Svar
13
· Visningar
2 270
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Min brorson fyller 2 år på söndag. Vad kan man köpa? Kläder har de i mängder, han har 4 stycken bobby-car och en batteridriven...
Svar
11
· Visningar
34 809
Senast: mian1
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag känner mig så himla snuskig och smutsig så jag använder ett hemligt nick. Jag är i v 18+ och har fått kondylom. Varit till...
Svar
5
· Visningar
8 251
Senast: valborg
·
T
  • Låst
Övr. Barn Min tvååring har blivit helt hopplös!!! Han buttar omkull de andra barnen på dagis, både mindre och äldre, först trodde dagispersonalen...
2
Svar
25
· Visningar
6 516
Senast: Stollan
·
J
  • Låst
Övr. Barn Varför, varför, varför, i hela :devil: helvete, MÅSTE ALLA mormor, farmor, moster, faster, you name it, som fått egna barn, kommentera...
Svar
5
· Visningar
1 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp