Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn vad är det för skillnad på mild plus välling och mild fullkorns välling? Har jag rätt om jag tror att hon kommer bli "mättare" av...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Pip
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i 11-årsåldern, badar ni vuxna tillsammans fastän barnet är hemma(med kompis el ensam) ?
2
Svar
31
· Visningar
4 708
Senast: Miran
·
F
  • Låst
Övr. Barn Nu har ännu ett barn blivit biten av de andra barnen på ett dagis i Malmö. Vad får barn att bita andra barn egentligen? Jag har aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 592
Senast: Fjunet
·
A
  • Låst
Övr. Barn Är det någon mer här som har råkat ut för det? Jag har bara haft det en gång förut i mitt liv, och nu dök det upp helt oprovocerat...
Svar
5
· Visningar
4 551
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Montel Williams tog igar upp ett amne som fick det att knipa i hjartat pa mig; vad som kan handa nar de vi litar pa att ta hand om vara...
Svar
4
· Visningar
1 358
Senast: Ramona
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hallå, Tänkte bara kolla en sak med er som åker buss med era vagnar, jag hjälper gärna till o så om en mamma behöver hjälp men varför...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: humlanotrocadero
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått tid för inskrivning på barnmorskemottagningen. Jag har inte skrivit in mig förut och undrar lite... Det jag undrar mest...
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: topofthemorning
·
K
  • Låst
Övr. Barn Vill bara visa ett par bilder på Ella. Nåt mer ville jag inte säga :o :angel: Ligger i vagnen Såhär stror är hon nu! // K
Svar
15
· Visningar
1 365
Senast: Boll
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,543885,00.html
Svar
8
· Visningar
1 202
Senast: Lazza
·
T
  • Låst
Övr. Barn När jag har suttit i 10 minuter vid datorn så kommer mor. Säger att jag bara sitter vid datorn och att jag itne har nåt liv. Att jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 886
Senast: hotmamma
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hjälp. Min syster kom idag (vaddå framförhållning) och frågade om jag ville läsa något, jag fick välja själv, för lilla sonen då vi ska...
Svar
5
· Visningar
1 959
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn ...fran sitt barn nar man ar rosenrasande pa ungen?? Igar bad jag Em att ta ut valpen sa han fick ga pa toa. Nagra minuter senare...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 861
Senast: Gry
·
P
  • Låst
Övr. Barn Vår minsta vill alltid somna i våran 140 breda säng. Detta är väl rätt ok eftersom hon är 5 år och somnar före oss. Tyvärr vaknar hon...
Svar
9
· Visningar
1 560
Senast: cetzyboy
·
T
  • Låst
Övr. Barn "Kissade på en pinne" igår och det blev ett svagt streck i kontrollrutan :o Ska göra ett nytt test idag med en sticka från en annan...
Svar
9
· Visningar
8 786
Senast: topofthemorning
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nu tycker jag att det är dags för en koll på vilka som är gravida! Jag ska väl bekänna färg och tala om att det är dags i april, så det...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 501
Senast: topofthemorning
·
  • Låst
Övr. Barn Jag får ibland graviditetsnoja. Får för mig att jag är med barn trots att jag i rimlighetens namn inte kan vara det. Har aldrig missat...
Svar
6
· Visningar
3 381
Senast: Sastra
·
  • Låst
Övr. Barn :crazy: om jag hade sista mensen för 2 månader sen (,precis när "bebban" var 6 månader.)Det var första mensen efter förlossningen.Kan...
Svar
4
· Visningar
1 303
Senast: ameo
·
K
  • Låst
Övr. Barn Hjälp mig med kloka råd, med-seniorer, i nödens stund. För fyra år sedan ansökte jag om plats till lokal friskola för min minsta flicka...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: Tupolev
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo har en son på 20 månader. När det var dags för mig att komma ut ur mammavärlden och göra något med mitt liv bestämde...
Svar
9
· Visningar
1 601
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Det låter lite drastiskt, men jag är lite less på resten av mammorna i gruppen från MVC. Vi har fortsatt träffats och det har hittills...
2
Svar
34
· Visningar
3 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp