Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn Börjar faktiskt undra lite med tanke på att jag nu glömt två viktiga möten inom loppet av två veckor. Känner inte igen mig. Förra veckan...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: mimmipigg
·
I
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet av det? Var på ultraljud för 2veckor sen och fick den stora nyheten!!! Det känns väldigt spännande...
Svar
9
· Visningar
1 586
Senast: javill
·
L
  • Låst
Övr. Barn Tycker inte detta är en ren barnfråga, därför ställer jag den här bland er seniorer. Jag ska köpa en ny säng till min 10-åring, en...
Svar
17
· Visningar
8 814
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn Dagis är ett avslutat kapitel för oss, men båda barnen går numera på fritids. Dom behöver till 99 % aldrig gå till fritids innan...
Svar
8
· Visningar
1 123
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en dotter på 7 månader som inte vill sova på nätterna längre.Hon var helt otrolig första 5 månaderna .Från det att hon var ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 989
Senast: Seminassistent
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 319
Senast: Luff
·
S
  • Låst
Övr. Barn De gamla kurvorna som användes fram till slutet på 90-talet var baserade på en studie gjord på 212 personer födda i Solna 1954...
Svar
18
· Visningar
20 995
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn För länge sedan såg jag en dokumentär där man visade att det går att prata med sina barn genom teckenspråk (inte samma som döva...
Svar
2
· Visningar
1 593
Senast: Merrimon
·
  • Låst
Övr. Barn Idag var min systerdotter "from hell" här, och i vanlig ordning rök vi ihop på en gång. Hon skulle klippa sönder ett halsband, så jag...
Svar
11
· Visningar
1 710
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn när min mamma fick mig å mina syskon tog det ungefär 1 timme för henne från att hon lämnade huset till vi var kläckta. Så snabbt att...
Svar
12
· Visningar
1 567
  • Låst
Övr. Barn För att gå från den ena uppfostringsmetoden till den andra. Intressant är det i alla fall att det finns så många metoder av olika slag...
2
Svar
25
· Visningar
2 574
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Lite panik känner man väl ändå. Jag har ätit nyttigt, nyttigare än vad jag brukar. Är jag hungrig och sugen har jag frossat i frukt och...
Svar
18
· Visningar
1 755
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tusan gör jag nu då??? :confused: Lilleman och jag satt vid tv:n och han tyckte att pappa skulle köpa en sportbil som visades...
Svar
9
· Visningar
1 392
Senast: mian1
·
J
  • Låst
Övr. Barn Var inne på A.W´s hemsida och läste litegranna om bl.a sömn och sömnvanor hos bebisar. Hon skriver en hel del tänkvärda saker, men jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 562
  • Låst
Övr. Barn En liten fråga ang. att föda barn, inte särskillt fin eller väluppfostrad men jag är ändå nyfiken. Fick höra att man "alltid" bajsar...
2
Svar
25
· Visningar
3 115
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Miranda har nu gått och fått penicillin. De frilade vener på henne på anklarna för att kunna ge henne dropp och nu har ett av såren...
Svar
6
· Visningar
3 717
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Tog ur staven i måndags, å fick mens idag, betyder det att allt kommit igång redan nu då eller??? Bara att sätta igång att göra barn typ...
Svar
1
· Visningar
1 144
A
  • Låst
Övr. Barn Hur länge fortsatte ni att rida under graviaditeten? Även om man har en snäll häst och är försiktig så vet man ju aldrig när det händer...
Svar
15
· Visningar
3 343
  • Låst
Övr. Barn Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana: I går hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: marieka
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite uppe i informationsinhämtning gällande graviditeter och förlossningar. Vad har ni för erfarenheter om ni orkar dela med er...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 223
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp