Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Jag har funnit källan: HÄR Någon som har Tidningen Illustrerad vetenskap? Alazzi hade ledtråd och kanske tidning? Någon annan?
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: alazzi
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! Som Flera av er säkert kommer i håg så gick det illa sist! Vårt väntade barn mådde inte alls bra så vi var tvungna att...
Svar
13
· Visningar
1 602
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Detta är en tråd som vänder sig ENDAST för de som har barn TACK! Min äldsta dotter är 9 år och född i tonårstrotsen. Hon kan vara en...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 588
Senast: Welsh
·
N
  • Låst
Övr. Barn Litegrann spinoff på tråden (trådarna?) på senior om perfekta pojkvänner, och litegrann på den om att lyda här på barn. En sak som...
2
Svar
24
· Visningar
1 945
  • Låst
Övr. Barn Super-Nanny, ett engelskt program. Jag har nu sett första delen av det, intressant :crazy: :eek:
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: Sablar22
·
K
  • Låst
Övr. Barn Min sambo har ett barn sedan ett tidigare förhållande. Barnet är 4 år gammal och bor hos oss vartannan helg. Det fungerar bra...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 395
T
  • Låst
Övr. Barn Igår kom pappa upp och tyckte bestämt att jag skulle gå och lägga mig vid tio. Jag är van att gå å lägga mig runt 5, så jag frågade...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
26 324
Senast: mandalaki
·
M
  • Låst
Övr. Barn Inte illa! I morgon kommer min kompis vara i lokaltidningen, för hennes bäbis är årets första i vår region! Tänka sig att jag får se...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Snurrfian
·
B
  • Låst
Övr. Barn Enligt homeopater och naturläkare ska man avvakta med vaccineringarna av den lilla. Känner någon till mer om detta? Har under de...
2
Svar
37
· Visningar
3 642
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett litet, man ska inte säga problem, för det är det inte, men min svägerska och min mamma vill att vi ska börja träna ihop i...
Svar
7
· Visningar
1 347
Senast: Anastacia
·
  • Låst
Övr. Barn Var precis inne på hund och läste att någon råkat ut för små snorungar som smällt smällare mitt framför nosen på hennes hund. Det får...
Svar
12
· Visningar
1 419
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni sådana till era barn? Vilka i såfall? Nån kompis,mamma,eller annat? Har gudföräldern någon plikt nuförtiden? Förr hade de väl...
Svar
7
· Visningar
1 680
Senast: chrysler
·
E
  • Låst
Övr. Barn Är det nån som har nåt "huskurstips" om hur man håller blodtrycket nere? Skall på koll till veckan, men det kan vara bra att ha litet...
Svar
6
· Visningar
2 096
Senast: Ewa
·
  • Låst
Övr. Barn Brosans 2 åring driver en till vansinne! :crazy: Trotsig nå så in i :devil: , gapar och skriker, river i allting, är på djuren hela...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Mirre
·
N
  • Låst
Övr. Barn Efter den förra tråden om nappar, med diverse påhopp blev jag jätte orolig för det här med napp slutandet. Sambon och jag hade i ett...
Svar
16
· Visningar
3 301
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Lillebror kom ju i vecka 37. Så här såg han ut veckan innan i magen :cool: Något att "se fram emot" för alla er nygravida som ännu...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: mandalaki
·
E
  • Låst
Övr. Barn Ett par kommer in till BB för att föda sitt efterlängtade barn. Kvinnan visas in på ett förlossningsrum och ombeds ta plats i...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: Russis
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Efter en extremt snabb förlossning (10 min), så är Ebba född. Fick samtal på morgonen att mina monster rymt från hagen. Åker ut till...
2
Svar
34
· Visningar
2 418
Senast: Raeman
·
  • Låst
Övr. Barn Var hos min bm på kontroll idag och hon tyckte att det kändes som om beibisen vänt sig :crazy: Hon kallade in en annan bm som oxså kom...
Svar
7
· Visningar
3 295
Senast: Lambi
·
E
  • Låst
Övr. Barn The Delivery A married couple went to the hospital together to have their baby delivered. Upon their arrival, the doctor said he had...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Lambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp