Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Hur är reglerna egentligen? Om jag eller sambon skulle bli riktigt sjuk, bryta benen eller likn. som omöjliggör att man kan ta hand om...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Bubbla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag väntar nu vårat första barn och allt jag kan tänka på är alla hemska saker som kan hända, känns inte som jag kan glädja mig åt...
Svar
19
· Visningar
3 430
Senast: Cari
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min karl har blivit bjudna pa dop hos en familj i Luxemburg. Vad skall man ge i present (vad vill man som foralder att barnet...
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Darby
·
  • Låst
Övr. Barn Nu ska vi ha vårt första kalas med dotter och klasskamraterna i förskolan. Det har inte varit så många kalas på höstterminen, bara ett...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: Kalinka
·
  • Låst
Övr. Barn Fantastiskt! Trodde aldrig att det skulle gå över, men nu äntligen verkar det ha gett sig och jag mår toppen. Men det dröjde ju också...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Indyhope
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har några bra tips på hur man kan göra för att hjälpa sitt barn för att komma över blyghet? Selma är väldigt blyg för vuxna...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: biffen
·
  • Låst
Övr. Barn Det här är så tråkigt. Det händer precis ingenting. Förra grav så blev jag tjock direkt, kunde inte komma i något av mina normala...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Efter senaste dusten med min systers barn blev jag smått bekymrad. Min syster hade ont i ryggen och jag föreslog att hennes son (11 år)...
2
Svar
28
· Visningar
4 344
Senast: Lobelia
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har reflekterat över två saker när min lillasyster kollar på barnprogram. Det första är, varför kör dom ens klassiska musikstycken...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behover jag ert stod!!! M (snart 12) aker pa skolresa idag! 3 hela dagar ska hon vara borta!! :eek: :cry: Vi ar ju tva-sprakiga i...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Jag jobbar inte fulltid, har gått ner i tid för att hinna lämna sonen på dagis osv men tar inte föräldraledigt utan har alltså bara gått...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Snurrfian
·
M
  • Låst
Övr. Barn En total rookie på området... undrar hur man bäst kollar ägglossning etc. inte för att det är dags än men kanske bra att kolla i förväg...
Svar
19
· Visningar
9 747
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Lillemans mamma sitter på psyket och har bott där i 5 veckor nu, det verkar som att det dröjer ännu ett tag innan hon kommer hem...
Svar
17
· Visningar
1 318
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i v 28 och nu börjar min graviditet bli något jobbig. Jag har mått jättebra hela tiden fram till v 22 då jag fick en...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 141
Senast: Klintan
·
  • Låst
Övr. Barn Nyligen separerad men barnen (15 + 18 år) bor mestadels kvar hos pappa av praktiska skäl. Gården var hans så jag fick flytta. Han...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 356
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Las endast om du inte har nagot emot sliskiga mina-barn-ar-bast tradar :love: :banana: Nyheterna har ju pa sistone dominerats av...
Svar
6
· Visningar
1 127
  • Låst
Övr. Barn Angående fjortisar Varför får dom order att försvinna då dom i egna trådar ställer frågor och vill diskutera det som rör deras barndom...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: escodobe
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min son ska ha 2-års kalas tillsammans med sin kompis om ett par veckor. Vi vill ha kalas för att vi vuxna tycker att det är roligt att...
Svar
3
· Visningar
1 766
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Och apropas alla string-diskussioner...Nar jag vaxte upp (pa 70-talet) sa anvande INGEN utom de arma tjejer som hade s.k. jatterattar...
2
Svar
21
· Visningar
3 063
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Barn Halv sju i morse kom Vidars lillebror ut, 51 cm och 3,5 kg, uppenbarligen färdiggräddad fast det var mer än två veckor kvar... Nu mår...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 315
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp