Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur För 2,5 år sedan tog vi hand om Emil eftersom mina kusiner inte orkade ta hand om honom. Det är världens absolut snällaste och klokaste...
Svar
5
· Visningar
2 455
Senast: Catta
·
Övr. Djur Jag tycker det är konstigt, jag har flera gånger ringt och gjort en anmälan på en djuraffär här där jag bor. Sist jag var in där...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Catta
·
B
Övr. Djur En jobbarkompis undrar om hans kanin kan äta hösilage istället för hö. Ts halten är nästan lika hög som i hö så om man låter det ligga...
Svar
9
· Visningar
1 543
Senast: Catta
·
Övr. Djur Kom plötsligt på en sak som jag funderat på i ungefär hela mitt liv... :D Varför är kor alltid lösa i magen? Hos de flesta andra djur...
Svar
9
· Visningar
4 170
Senast: Catta
·
R
Övr. Djur Jag har flytat hemifrån ganska nyligen å tycker att det blivit lite ensamt nu så därför undrar ja om man kan ta in en stallkanin å ha...
Svar
5
· Visningar
1 598
Senast: Catta
·
M
Övr. Djur Ta nu inte detta fel, jag är mycket mer påläst vad gäller skötsel! Jag är nybliven kaninägare och gjorde en tabbe när jag köpte...
Svar
11
· Visningar
1 294
Senast: Catta
·
Övr. Djur Läste på www.agria.se att knäckebröd inte är nyttigt för kaniner. visste jag inte, har gett mina kaniner både knäckebröd och annat hårt...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: Catta
·
Q
Övr. Djur Har funderat på att skaffa lite getter. Är det någon som kan och vet vad och hur mycket mat dom ska ha? Samt är det samma för dvärg...
Svar
1
· Visningar
2 040
Senast: Francess
·
Övr. Djur Vad har de den till egentligen? :confused:
Svar
16
· Visningar
5 189
Senast: Francess
·
H
Övr. Djur Nu så har ju torsten sovit i mitt rum :) Men jävlar vad det luktade imorse :crazy: Någon som vet nåt man kan göra så det inte luktar så...
2
Svar
20
· Visningar
1 828
Senast: Marie_C
·
H
Övr. Djur Jag köpte ett marsvin idag och jag har ingen aning va han ska heta :confused: Någon som vill komma med förslag? :)
2 3
Svar
47
· Visningar
2 873
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Övr. Djur hade inne ickis igår för att borsta och allmänt pyssla om den gamla tanten. hade henne på mattan i hallen och naturligtvis släppte hon...
Svar
11
· Visningar
4 038
Senast: Marie_C
·
R
Övr. Djur Det här hände för kanske 14-15 år sen men jag är bara nyfiken vad ni har för erfarenheter... Jag hade en angorahamster. Han bodde ensam...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: Poxz
·
Lantbruksdjur kan kor vara utomhus även på vintern? man ser ju aldrig några kor ute när det börjar bli höst och kallare ute, hur kommer detta sig...
Svar
5
· Visningar
2 068
Senast: pm
·
Övr. Djur Min hamster har varit halt med ett uppsvullnat bakben. Hältan börjar gå ner, men svullnaden är kvar oh blir ett problem när min hamster...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Opposita
·
H
Övr. Djur Jag har en kanin som är drygt 7 mån och han är jätteledsen för att han inte har ngn kompis.En kompis till mig har en hamster som också...
2
Svar
20
· Visningar
5 494
Senast: Dravena
·
N
Övr. Djur Min lilla kanintjej har snart allvarliga problem. Hon behöver aktivering. HELA TIDEN. Hon kommer ut varje dag, självklart. Hon får lass...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Dravena
·
P
Övr. Djur Kom på att jag har ju ara visat upp min löwenhane Gimli tidigare, så här kommer lite bilder på mina andra skönheter! ;) :love: Hjalle...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Pyrusan
·
T
Övr. Djur När jag gick hem från jobbet upptäckte jag en liten svart kanin som hoppade runt farligt nära motorvägen. Han var inte alls särskilt...
2
Svar
24
· Visningar
3 083
Senast: Trazzelsudd
·
Övr. Djur En enkel fråga... Kan man ge marsvin hösilage??? AM
Svar
9
· Visningar
1 657
Senast: Tuki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp