Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Av alla bilder ni antagligen har på krypen - vilken/vilka är era favoriter? Här är mina: Råttan Rex Råttan Reno längst fram och Rex...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Vad är det minsta mått man får ha på en bur, för en dvärgvädur tex. Jag antar att det finns normer för det enligt Jordbruksverket eller...
Svar
5
· Visningar
4 046
Senast: maiden
·
P
Övr. Djur Min lilla löwen kanin kom för 2 veckor sen! :) Han heter Gimli och är en liten, söt sak som älskar att breda ut sig i höet och käka...
Svar
6
· Visningar
1 509
Senast: yackie
·
S
Övr. Djur Tog lite kort på ninisarna idag... Belsebub Sotis Sotis huvud Lite äldre bilder... Belsebub som bebis Bebis igen Alla...
Svar
12
· Visningar
1 615
Senast: squirlett
·
M
Övr. Djur Hej alla, jag har några frågor ang. möss som jag hoppas någon muskunnig kan svara på. 1. Kan de äta ihjäl sig? 2. Finns det ngt de inte...
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur Hej! Det är såhär att jag fick en hel säck med lusernpellets av en kamrat eftersom hennes häst inte äter det. Nu undrar jag om man kan...
Svar
7
· Visningar
3 073
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Hej jag har 2 st scalarer. Det är två olika sorter, en svart och en gulvit. Den svarta (Dolder) hackar på den gulvita (Maggan). Jag ska...
Svar
1
· Visningar
1 099
Senast: Cuaifeach
·
M
Övr. Djur Den 31 augusti flyttade jag ihop Pappan och Greta . Pappan har gått ner mycket i vikt, kan det bero på att han har en hona att passa...
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: Marie_C
·
S
Övr. Djur Ska köpa en 4 årig chinchilla. Någon som har destta undebara djur?
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Sheltien
·
F
Övr. Djur Har hört flera gånger att de är svårskötta, och nu undrar jag VAD det är med dem som gör att de är svåra att sköta?
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Millz
·
F
Övr. Djur Hej alla! Blev igår ägare till fyra små duniga rackare, ca 1½ månad gamla myskankor. Två är vita (lite blått på huvudet) och två är...
Svar
8
· Visningar
4 804
Senast: Cheswick
·
M
Övr. Djur hej jag tänkte ha en kaninhopning nu någon gång på vinten men om vi får många an mälningar så blir jag glad!! :p :p
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Julia_G
·
Övr. Djur Pm:a mig om kaninuppfödare i västerort i Sthlm. :bump:
Svar
2
· Visningar
1 435
Senast: Apollo
·
D
Övr. Djur av kaninen min mat imorse, trodde han skulle äta upp som alla andra dagar, men inte idag... Han skakar, ser ut som han fryser, magen...
Svar
8
· Visningar
2 967
Senast: empty
·
Övr. Djur Roan hos marsvin, är det samma sak som hos råttor att den bleks med tiden?
Svar
2
· Visningar
1 559
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur på kaninöron? min hermelin hane har börjat tappa håret på öronen. det e aleles röd-råsa och lite varmt. vad kan det vara? han har inte...
Svar
6
· Visningar
1 764
Senast: empty
·
Övr. Djur Har köpt en ny vattenflaska till kaninen för den gammla var som sagt gammal och svårt att få ren. Slängde den gammla men kanine dricker...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: empty
·
K
Lantbruksdjur Hej!Det trista först:Mammas kyckling var tvungen avlivas idag!(den var ca.3 månader)Låg ner o orkade inte röra sig och det låg diarrè...
Svar
10
· Visningar
3 334
Senast: kantarell
·
T
Övr. Djur http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,368976,00.html
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: simora88
·
T
Övr. Djur ...som lever i sötvattensakvarier, är det någon här som vet något om sådana? Har dessa arter i mitt akvarium och skulle vilja veta mer...
Svar
0
· Visningar
1 293
Senast: TIGERHEART
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp