Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Vad har ni för skor/stövlar på er när ni rider? Hur hög är klacken? Läste på Jultorps hemsida att de rekommenderade ordentlig klack på...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: salwi
·
S
  • Låst
Tävling Hallo,undrar om de e nån som vet om man kan köpa tävlingsreglementet, det måste man ju kunna göra, men vart i så fall, knappast i en...
Svar
2
· Visningar
2 192
Senast: sweep
·
Western Denna hästen (om jag tolkat rätt SAMT räknat rätt) reds in när den var runt 18 månader. Den rids på videon i spinn, åttor, byten osv... 2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: Bewildered
·
L
Islandshäst Hej! Någon som vet vart man kan hitta uppgifter om stamboksförda ston? Tack på F. Mvh. Hanna
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Korven
·
Dressyr Rollkur räknas som tvång/våld och är oacceptabelt ! "Konferensen tog ett stort kliv framåt för att ena dressyren och klargöra för... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 402
Senast: kopparberg
·
V
Tävling Så vitt jag vet för ingen triangelmärkt häst starta i ens klubbtävlingar, men vissa säger annat... Dessa människor säger även att dom -... 2
Svar
22
· Visningar
3 213
Senast: noble art
·
A
Körning Hej!:) Jag är en tjej på 15 år som har ett inkört russ men jag vet ingenting själv om körning. Jag kan köra rakt fram och svänga men...
Svar
3
· Visningar
1 340
T
Övr. Grenar Så här hanteras galopp hästarna ...... Många av dem! Så jäkla arg och ledsen är jag! Behöver inte skriva så mkt bara kolla klippet... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
15 569
Senast: fastrace
·
S
Övr. Grenar Jag var inte där i år, men jag kollade prislistan igår kväll. Massor av åringar såldes ju för 5000:-?! Medelpriset var väl cirka en... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 828
Senast: fastrace
·
S
Övr. Grenar Fick en pangidé nu; Lägg upp massor med galoppcitat:D Svenska/engelska/annat språk men om ni skriver på nåt helt annorulunda språk...
Svar
10
· Visningar
1 810
Senast: Topolino
·
I
Western Med min häst följde en Westernsadel. Skitkul! MEN, på högersidan är gjorden som ett spänne med långt mellan hålen i "bandet" som sitter...
Svar
2
· Visningar
3 904
Senast: IslaBonita
·
N
Islandshäst Har ett sto hemma som jag jobbat med sen i somras. Äldre 5-gångssto på 18 år, mindre modell är väl ca 130 i manken. Hon har mig...
Svar
8
· Visningar
2 216
Senast: naijna
·
H
Hoppning Det skrivs en del om billiga dåliga sadlar. Nu undrar jag hur mycket får man lægga før att få en ny OK "icke-djurplågande" sadel...
Svar
5
· Visningar
1 199
Islandshäst Hej! Kikar in här på islandsforumet då jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig lite ;) Jag har en ungponny, connemara, med kort rygg... 2
Svar
33
· Visningar
4 562
Senast: Elina8
·
Western Jag tänkte åka till mässan och köpa westerngrejer, men undrar vilka som kommer vara där? Har kollat på eurohorse hemsida och hittar... 2
Svar
33
· Visningar
3 132
Islandshäst Jag tycker att flygande pass är väldigt faschinerande. Har haft tur att få prova på denna gångart. Jag tycker att det är synd att nästan...
Svar
7
· Visningar
1 983
Senast: deer
·
Western Köpte en hood på Euro Horse, i storlek L, men när jag kom hem tyckte jag att den satt alldeles för tight! Vilken storlek har ni till era...
Svar
12
· Visningar
1 523
Senast: CindyLou
·
A
Trav Vet inte om man får lägga ut sådana här frågor men jag kollar iaf hur länge den får ligga kvar. Vem är eran favorit tränare/kusk... 2
Svar
33
· Visningar
3 148
Senast: BitterAss
·
Dressyr Många moderna dressyrsadlar har främre stroppen fäst väldigt långt fram för att förhindra att sadeln glider fram, finns det någon...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: moster_punk
·
C
Islandshäst Är lite sugen på att gå på ett gymnasium med islandshästinrikting, har ni några tips om skolor med den inriktningen som är runt...
Svar
6
· Visningar
1 333
Senast: Stittling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka