Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

I
Hästmänniskan har några frågor, hoppas ni kan hjälpa. * Vad betalar ni för att rida för ridlärare, med egen häst. i små grupper? * Vad betalr ni för...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: sthlm23
·
Hästmänniskan Vad använder ni för pryl för att hålla elrepen spända? Jag hittar bara en slags snurra men den verkar vara för glavad tråd. Gillar inte...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: jennyjenny
·
F
Hästmänniskan Vi skulle byta bolag på en av ponnierna så vi fick alla i samma bolag. Min sambo ändrade då försäkringen till A3 istället för A1...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Frågvis
·
Hästmänniskan Vad tycker ni??? Jag är 16 år, hade det väldigt jobbigt hela höstadiet (psykist som gick ut över skolan och skolan orsakade en hel...
Svar
17
· Visningar
1 199
P
Hästmänniskan Skulle vilja höra lite argument med för- och nackdelar till saltad ridbana. Vi är inte överens i vår klubb om vi ska salta eller inte...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Leoni
·
C
Hästmänniskan Jag har funnit att en person använt min örtsida som sin egen på sin sida, vad har jag för rättighet? Det är ganska allvarligt då ett...
Svar
9
· Visningar
1 046
Senast: Sesselja
·
S
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden ligger rätt, men jag är i upplösningstillstånd och kan inte tänka klart!!! Bakgrundsinfo: Min häst har haft...
2
Svar
22
· Visningar
1 879
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Pratade priser med min hovslagare igår när han skodde hästarna och han menade på att han är billigare än hovslagarna söderut. Försökte...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 697
Senast: Barnardo
·
P
Hästmänniskan Vill höra lite från er som har erfarenhet av saltade ridbanor. Vi är inte riktigt överens i min klubb huruvida bra det är för hästens...
Svar
8
· Visningar
1 675
Senast: alice
·
B
Hästmänniskan Det sitter en affish uppe på min skola med information om en högskola som heter MITTHÖGSKOLAN, jag har aldrig hört talas om den förrut...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Hästmänniskan I flyinge/Lund, nån som går där?? Hur e d? Var bor ni? Hur "duktiga" är folk egentligen på att rida där??
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Milosari
·
K
Hästmänniskan hej någon som ska gå ås naturbruksgymnasium nästa år? :bump:
Svar
1
· Visningar
768
Senast: mimmipigg
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är intresserad av att få veta hur mycket ni betalar för att få er/era häst/ar vaccinerade? Kalla det marknadsundersökning...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Arabizar
·
T
Hästmänniskan Nu när det är kolsvart ute på kvällarna skulle jag verkligen behöva belysning till paddocken men vill gärna ha ett billigt alternativ...
Svar
5
· Visningar
3 271
Senast: Millz
·
Hästmänniskan Min häst ska avlivas på måndag och hur gör jag nu med försäkringen mm?? Han är utdömd av vet. och kommer att tas bort på ett slakteri...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: caradan
·
H
Hästmänniskan Har fått praktik där och hittar ingen info på nätet. Undrar bara om någon vet nått om det stallet?? Har hört att det är ponnystuteri...
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: Hästbiten
·
B
Hästmänniskan Hur högt behöver man tävla? Min tränare säger att man bör tävla minst LA hoppning Elr dressyr (Dvs DM klasserna) . Vad är det som...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: FiaOchSaffe
·
K
...
Hästmänniskan hej ! äntligen ska jag nu få köpa min häst jätte kuL :) Där vi ska ha honom uppstalald kostar det 1100 kronor inklusive torv och havre...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Egot
·
Hästmänniskan Jag ska registrera mina två hästar och behöver lite hjälp så att jag inte missar något. Häst nr 1 är okänd korsning. Enligt svehast.se...
Svar
18
· Visningar
1 970
Senast: Lena_B
·
K
Hästmänniskan Eftersom att det ska komma en inspektör till vårat stall undrar jag lite om alla regler som finns. Visst är det väl så att...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: karim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träningströjor!
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp