Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Någon som går/har gått där? Någon som har varit och ridit intagningsprovet? Hur funkar det? Vad får man göra? Någon som sökt i år? Först...
Svar
1
· Visningar
990
Senast: trazel
·
L
Hästmänniskan Jag (eller rättare sagt maken, om man ska vara ärlig...) håller på att inreda stall i det pyttelilla utrymme där de hade djur i "förr i...
2
Svar
27
· Visningar
3 971
Senast: mannes
·
K
Hästmänniskan Hejsan någon som skulle kunna tipsa om något bra naturbruksgymnasium?... funderar nämligen på att gå ett med min häst men när jag har...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: ZannaZ
·
R
Hästmänniskan Min kompis har två hingstar inhyrda i ett stall med all sevice utom mockning.Nu är det så att hon har fått veta att personalen har...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Rex
·
F
Hästmänniskan Vad tycker ni om den här lösdriften. Dom är ett fler tal ponnyer inga över 148. Dom går i en enda stor hage med träd och ett "hemma...
Svar
3
· Visningar
1 196
Senast: misterhultspyret
·
Hästmänniskan sambons syster har köpt sommarstuga, och -om deras grannar som bor långt därifrån- går med på att det, så kanske jag tar dit min häst...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: BeastieBabe
·
A
Hästmänniskan Har förtillfället en nordsvensk dam på foder som jag har haft i mer än 2 år. när hon kom till oss va hon bara riden av barn, kunde...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Hannzo
·
R
Hästmänniskan Antar att det är en vanlig fråga men nu undrar jag ändå vad som är vanligt att ta vid den här typen av inackordering. Bor tio mil norr...
2
Svar
25
· Visningar
2 466
Senast: Jaba
·
E
  • Låst
Hästmänniskan såhär är det; JAg har en välldigt fin och bildskön hopphäst. Hon hoppar med utmärkt teknik och har ett enormt scoop i språnget. PÅ...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 802
Senast: lizan
·
S
Hästmänniskan vilket jobb förutom hästarbeten betalar 3000:- månad för 12tim arbete 6 dagar av 7 ofta svart slitgöra -mocka,rykta o likn såklart amn...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 361
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Någon som använt det i paddock eller i ridhus? Kom till stallet idag och...ja inte fasen kom jag fram direkt, det hade levererats just...
Svar
14
· Visningar
3 272
Senast: Lydia
·
A
Hästmänniskan Vad ska man göra med en "dålig" ridlärare? Hon är säkert duktig men hon hjälper inte mig alls, det är riktigt deprimerande när man har...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: älgen
·
B
Hästmänniskan Är lite ringrostig på vad det är som gäller vid besiktning vid köp av häst... Har här tre frågor som jag skulle vilja ha lite åsikter...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: Rea
·
T
Hästmänniskan Är det någon som använder sig av en mockningsmaskin? :confused: Undrar om det verkligen fungerar! http://www.mockalett.nu/
Svar
17
· Visningar
3 745
Senast: Bubben
·
Hästmänniskan Min häst tycker inte om att stå ensam i stallet. Han sparkar i väggen och även i fönstret. Nu sitter det stänger av armeringsjärn...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Pooh
·
Hästmänniskan Funderar lite över deras SM932, dvs spec naturbruk inrikt. nv-häst. Någon som går/gått där eller bara vet lite mer? Vad krävs för att...
2
Svar
24
· Visningar
2 931
Hästmänniskan Är det någon häsr inne som har startat ett företag/har ett företag! Vi funderar på att starta ett företag omfatande hästverksamheten...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: corillo
·
L
Hästmänniskan Jag har blivit tillfrågad om jag kan ha ridlektioner 1 kväll i veckan. Ersättningen är väldigt låg så om jag ska skatta på den lönen...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Hur vattentätt är fodervärdskontraktet som man kan köpa via Svrf? Jag har nämligen en häst på foder där kontraktet löper tom. juli-04...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Sirisiri
·
T
Hästmänniskan Har funderat och funderat och börjat inse att det varit trevligt att ha en egen sandpaddock men funderar på HUR GÖR MAN? Alltså hur...
Svar
4
· Visningar
9 364
Senast: corillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp