Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
97
Senast: Aliah
·
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Aliah
·
Gnägg min underbara arab Zadira
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Aliah
·
Gnägg Min arab Zadira
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Aliah
·
D
Hästmänniskan Har lite frågor om examen... skall göra den nu på onsdag(9/4-08)... undrar om det är något specielt och tänka på? går på ett...
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: _daniella_
·
A
Hästmänniskan Har köpt ett hbl för 20000kr han är 16 år och tävlad lite tidigare. En frisk o sund häst aldrig tidigare varit sjuk el halt enligt förra...
Svar
12
· Visningar
1 293
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Skulle vilja höra lite synpunkter och erfarenheter. Har idag en 10 årig halvblodsvalack. På grund av studier har jag inte tid och råd...
2
Svar
23
· Visningar
2 375
Senast: __Stilett__
·
Hästmänniskan Jag bor i en hyfsat stor stad, centralt. Jobbar i en närliggande ort. Det tar mig runt 20-30 minuter dit med kollektivtrafiken. Kanon...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: kolblakkur
·
I
Hästmänniskan (Om jag lagt tråden fel...flytta den gärna!) Jag har inte börjat rida igen...är dock sugen. Det som är problem...ryggen/bäcken-...
Svar
6
· Visningar
1 386
Hästmänniskan Detta är en framtidsplan men vill ändå börja kolla redan nu. Vi söker alltså en ponny som ska vara kanske c-ponny eventuellt d-ponny...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 455
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Om tråden inte ligger rätt ber jag om ursäkt. Finns det någon form av ångersrätt när det gäller hästköp?
Svar
17
· Visningar
2 696
T
  • Låst
Hästmänniskan vad har ni för försäkring påeran häst? och vad kostar den? och vad använder ni eran häst till?
Svar
1
· Visningar
690
Senast: mysko
·
Hästmänniskan hoppas tråden ligger rätt. behöver lite hjälp med vad jag skall tänka på när jag försäkrar mitt föl jag skall köpa imorgon. *när...
2
Svar
30
· Visningar
2 144
Senast: Mannan
·
F
Hästmänniskan Känns det som. Skriver under annat namn då jag kan tro att någon berörd finns här inne... Har precis flyttat till ett nytt stall...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 351
Senast: Lambi
·
W
Hästmänniskan okej, nu är det såhär att i slutet på augusti 2007 så lämnande jag min häst på foder, jag ville börja med att ha henne på foder innan...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Winterjoy
·
Hästmänniskan Jag har min häst ute på foder, fodervärden har nu sagt upp kontraktet och det är tre månaders uppsägning. detta finns skriftligt...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Uddatyp
·
Hästmänniskan Nån här som vet mått med meter på en grupphästbox där de ska stå 2 st islandshästar som är 130 och 135cm. Tacksam för snabba svar. :)...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: Miss
·
B
Hästmänniskan Ska låna ut häst på foder och fodervärden ska stå för besiktningen. Men visst är det fodervärden som måste boka veterinären för att få...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Lippy
·
S
  • Låst
Hästmänniskan kan ni tipsa om en BRA och stabil sport-bh för ryttare med stora bröst så man slipper få skump skump? Får inte vara svårt att få tag i...
Svar
6
· Visningar
1 340
Senast: mysko
·
C
Hästmänniskan Vad tycker ni om saluhästvisningar? Jag ska åka på en och behöver tips och råd. Vad ska jag tänka på?
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Boop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp