Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Arrendeavtalet är på väg att gå ut. Vad är rimligt att betala egentligen? Om man har ett stall som rymmer ca 15 hästar med 2 hektar...
Svar
5
· Visningar
2 937
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Fiorano
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Fiorano
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Sandri
·
I
Hästmänniskan Nån som Kan tipsa om några bra övningar som man kan göra FRÅN MARKEN för att bättra på sitsen. Och generellt ge lite tips om bättre...
Svar
9
· Visningar
1 666
Senast: tinissen
·
M
Hästmänniskan Finns det? Det finns ju uppsjöar av ridläger där man rider(engelskt) två ggr om dagen, ägnar resten åt hästrelaterade saker. Men...
Svar
11
· Visningar
1 691
Senast: fluffig
·
Hästmänniskan jag håller på att bli tokig på infon om detta. hur ligger det till? :confused: behöver jag som hobbyryttare som tävlar på max regional...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
19 230
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan jag är gravid i fjärde månaden och rider lite då och då. Har en medryttare som hjälper mig pga att jag inte orkar så mycket som jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 740
Senast: sandy-76
·
Hästmänniskan Vi kommer i Maj att få en vbl sto åter som varit hos fodervärd sedan i somras. Hon funderade på att veterinär besiktiga hästen men...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: BitterAss
·
C
Hästmänniskan japp, nu ska vi bygga ridbana, 20*40 meter.. vill nu höra hur ni bukare har byggt er ridbana, hur ni gått tillväga, använt er för...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 877
Senast: CeciliaAndersen
·
Hästmänniskan Samlar ihop två skilda frågor i samma inlägg här. 1. Jag flyttar till gård nu, nästa vecka faktiskt, och ska bygga stall. Grunden är...
2
Svar
20
· Visningar
2 662
Hästmänniskan Vilken typ av grus ska man använda sig av om man vill att det packar sig och blir så hårt som möjligt? Typ likt cement. Malmstenskross?
Svar
4
· Visningar
1 647
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan vad har ni för material i era boxar/boxväggar? Jag hade först tänkt mig träboxar som vi själva ska göra....men undrar vad ni har för...
Svar
3
· Visningar
1 680
Senast: Gargoyl
·
Hästmänniskan Jag skulle bara vilja påpeka för alla som har foderhäst ett "litet" problem som kan uppstå om man säger upp kontraktet. (Visste inte...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 470
Senast: NoNeedForAName
·
Gnägg Dåligt kort... Vbl 14år
Svar
0
· Visningar
175
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Lorpan
·
N
Hästmänniskan Jag funderar på att söka KY-häst på Vretagymnasiet till hösten men funderar lite på vilka krav det är på hästen som man ska ha med sig...
Svar
17
· Visningar
2 831
Senast: Robina
·
Hästmänniskan Märklig känsla för första gången på bra många år är jag helt hästlös from i helgen, har inte ens erbjudande att rida någon häst...Min...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: diartistakasha
·
S
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja ha svar på följande frågor av er som är inackoderade eller har inackoderingar: * Vid vilka tider släpps hästarna...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 012
Senast: Buppisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp