Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag söker namnet på en ras, de är oftast mellanstora med grå lite lockig päls och ser ut att ha som toffsar på öronen! Tänker inte på...
Svar
8
· Visningar
2 524
Senast: Fille
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en valp på 8 veckor, han är en blandras mellan rottweiler och pitbull med en släng av mastiff. Han har bara varit här...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 825
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Det finns ju en uppsjö av olika kosttillskott som sägs vara bra vid artros, för äldre hundar, för stela leder osv. Bland annat...
Svar
10
· Visningar
2 755
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Hundträning Med inspiration från lydnadstrådarna.. Visst är vi väl ett gäng som håller på med agility? Här kan vi peppa varandra och dela med oss av...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
168 030
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Precis som rubriken lyder: när låter ni era hundar börja bada ute efter vintern?
Svar
19
· Visningar
1 476
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Vår hund har stygn på tassen, och jag funderar på att köpa en uppblåsbar krage. Är verkligen framtassarna utom räckhåll med en sådan...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Har en liten blandrastik på 13 år, hon fick diagnosen godartade tumörer på juvern och artros. Atrosen fick hon antiflamatoriska sprutor...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Kimson
·
Hundhälsa Var hemma på lunch, allt var som vanligt. Hunden låg som vanligt i soffan och sov, tre timmar senare är jag hemma efter jobbet och ska...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vilken storlek i hundsele (för koppel) passar en sheltievalp och vuxen sheltie? Tips på hundbur för sheltie till bil (volvo)?
Svar
5
· Visningar
1 439
Senast: Lavine
·
Övr. Hund Min granne med hundar kommer nog ha problem inom de närmsta dagarna... Han är envis som synden och ser sig själv som världens bästa...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag hoppas denna tråden är ok... Jag jobbar extra som hundrastare, har inte fått så många hundar att rasta än (har precis börjat), nu...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
24 004
Senast: emma82maria
·
Hundavel & Ras Nu känner jag att jag alltid går runt och bär på en hel hög med frågor om allt som har med avel att göra. Ibland är det stora och...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
35 644
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Hej! Jag är ingen van campare och inte heller så van att resa med hund (jag är verkligen lantliga-sällan-till-stan-hemma-kissen...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Har någon köpt detta foder? Hur blir bajset efter fodret och hur är det med gaser?
Svar
2
· Visningar
733
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hej, Som nybliven valpägare är man ju orolig över det mesta.. Hehe men min hanvalp på snart 10 veckor är lite irriterad på magen. Jag...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Måste bara avreagera mig lite... Jag är en förstagångsägare av en liten underbar valp och har upptäckt en något provocerande sak. Det...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 389
Senast: Amygdala
·
Hundhälsa Jag har en valp på 9 månader som tidigare i stort sett varit rumsren, men nu börjat kissa inne på natten. Tidigare har jag varit ute med...
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: MiaMaria
·
Hundhälsa Jag velar lite angående hur jag ska göra med fästingmedel till hundarna, förra året hade jag frontline som funkade bra till Nike och...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 878
Senast: Viva
·
Hundhälsa Hej. Jag tog min tik till veterinären eftersom jag blev orolig men hon visa sig vara skendräktig,dom skrev ut galastop gav henne den en...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hur löser ni det här med kloklippning? Jag försöker lära Malte, men han får nästintill panik och sprattlar järnet. Första gången gick...
2
Svar
25
· Visningar
2 390
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp