Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa För ganska exakt två år sedan drabbades min bästa vän Semlon av ett allvarligt diskbråck i nacken. Han blev i stort sett helt förlamad...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min senior börjar bli lite stel i kroppen och har svårt att hoppa ingen konstigt det kommer ju med åldern. (diskbråck + en förmodad...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: Puffindog
·
Hundträning Jag och min rottistik på 5 månader är lite nyfikna på bruksgrenarna Sök och Rapport. Tyvärr finns det inget direkt utbud på... 2
Svar
22
· Visningar
2 170
Senast: eldkyss
·
Hundhälsa Humla är ju min första hund, och de allra flesta hundar som varit i mitt liv innan jag skaffade henne har varit hanhundar, så jag är...
Svar
3
· Visningar
1 447
Hundavel & Ras Hej Jag står inför en möjlighet att få ta över en 6 månader gammal hanhund genom ett fordervärdsavtal. Då jag inte är bekant med exakt...
Svar
15
· Visningar
2 440
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Är det någon här som gått skk's uppfödarutbilding på distans? Hur tyckte ni att det var? Jag tycker det står lite dåligt hur själva...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Med ”tumör-tråden” i färskt minne har jag blivit lite orolig för knölarna min tös har på hakan. Det började med en på underläppen ganska...
Svar
9
· Visningar
2 511
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Någon som har ett fida smart walking koppel och kan ge en recension? Jag använder alltid flexi i skogen men är så trött på att flexi...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Det handlar om någon manick som sänder ut ljud som botar alla problembeteenden hos hund, exemplet är skällande hundar, hittade annonsen...
Svar
7
· Visningar
1 222
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Jag håller på att gå sönder. Min bästa vän och själsfrände gick hastigt och mycket oväntat bort i augusti och idag är det dags för min... 2
Svar
25
· Visningar
2 584
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa En kompis är intresserad av att köpa bostonterrier, en ras jag aldrig varit intresserad av så jag vet egentligen väldigt lite om den... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
11 584
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Har försökt googla men hittar inget. Någon som vet skillnaden på dessa 2 förutom en stor skillnad på priset? Den ena 2,49 styck, den...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: movi
·
Hundträning På förekommen anledning vill jag träna bort skällande vid Rallylydnad på min sheltie. Vi har tränat i ca 2,5 år. Han är snart 5 år...
Svar
19
· Visningar
1 997
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Ska någon här till MyDog 2020? Jag och Chanel kommer vara där den 4e januari och tävla rallylydnad. Jag har precis bokat hotell och... 2
Svar
39
· Visningar
3 093
Senast: nordingran
·
Hundhälsa Ungefär som trådtiteln säger. Betty är sjuk och varit sedan 21 oktober. Då började det med att hon kräktes och ville ut frekvent... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 629
Senast: Monifa
·
Hundhälsa Som många andra ger jag ofta korv eller köttbullar (i små bitar!) när vi ska träna på nått svårt eller bara vill ha lite extra gott... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 568
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa En sak jag tänkt på är detta med användning av vet.vård.försäkringen. Jag har Sveland Favorit med 60.000 ersättningstak. Vi har haft...
Svar
8
· Visningar
1 009
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Vi diskuterar lite raser jag och min sambo, vi har gjort det i flera år och funderat fram och tillbaka. Nu har vi diskussioner kring...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: Fille
·
Övr. Hund Hittade ingen tråd för årets utställningar så jag tog mig friheten att skapa en! :D 10 11 12
Svar
224
· Visningar
21 468
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Jag har tänkt att 2020 ska bli lite mer strukturerat även när det gäller Ville och träning och tänkte därmed göra en egen...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fodervärd
  • Husky från USA, tips och råd m.m