Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund \"Militärhund\" - vad för ras? Hej, min kusin funderar på att skaffa hund och har frågat mig om tips å råd. Han är militär och är...
Svar
16
· Visningar
4 625
Senast: Ammi_L
·
S
Övr. Hund har börjat "träna" agility med min 6-månaders valp. Han tycker det är helskoj. Men det jag tänkte på. Hur ofta är lagom att åka till...
Svar
15
· Visningar
1 908
Senast: Icebabe_1
·
F
Övr. Hund Min hund är sjuk ! Han har spytt en del förra veckan & nu håller han på att host/harkla sig :( ska till vetrinären på onsdag ! vore bra...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Icebabe_1
·
H
Övr. Hund kan ni hjälpa mig vad ska jag döpa min hanne rottis valp till?? :banana:
Svar
14
· Visningar
1 416
Senast: knyttet
·
J
Övr. Hund Hejsan! Vi har en flathane på sex månader. Underbar :D Vi har gått på valpkurs med honom och nu när den är över så skall vi börja med...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Tydligen så har man omhändertagit en drever här,men inte funnit någon ägare fast det gått ett par dagar. Men dom kan ju springa lång...
Svar
3
· Visningar
792
Senast: martha
·
I
Övr. Hund är det en annons på blocket som jag hittade igår. jag blev lite irriterat,då hunden är 14 veckor eller månader,kommer ej ihåg just...
Svar
16
· Visningar
2 847
Senast: Shettisar
·
B
Övr. Hund Jag har en 12 år gammal labrador, som börjar få lite krämpor, han snubblar i skogen ibland (frambenet viker sig) sen har lite knölar här...
Svar
4
· Visningar
2 401
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund skulle vara kul att se lite före och efter-bilder då ni har klippt och trimmat era vovvar samt låter dom se lite ovårdade ut :D själv...
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: kpist
·
Övr. Hund På promenaderna med min unghund är jag envis och noga med god kontakt och kontroll innan vi ger oss ut på ett övergångsställe/korsar en...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Tippan
·
V
Övr. Hund visst måste alla hundar vara registrerade nu? tånkte att någon ville berätta hur man bär sig åt och vad det kostar osv..
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: thereseSvensson
·
R
Övr. Hund Någon här som har tollare? Jag tror allt att det har blivit min favorithundras :) Min ridlärare(vän till familjen) har en som min...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: _Rosie_
·
B
Övr. Hund min hund kommer hem på lördag :love: :love: :love: :love: :love: jag har saknat honom jääättemkt! :bump: guuud va rolit.
Svar
5
· Visningar
825
Senast: HumleDumle
·
Övr. Hund Vilken innebörd lägger ni i begreppen sällskapshund, brukshund och arbetande hund. Jag diskuterar med ett nöt som inte får in i sin...
2
Svar
24
· Visningar
3 941
Senast: Raven
·
E
Övr. Hund *nyfiken* :banana:
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund ...sida för SVENSKA hundar? www.cain-sweden.com Tycker man skall ta hand om hemmaproblemen innan man tar hand om de utanför Sveriges...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Ishtar
·
B
Övr. Hund Vad är det för fruktansvärda människor som skaper dessa MONSTER!!! Vad det någon som såg detta program i går?? :devil:
Svar
6
· Visningar
984
T
Övr. Hund Så här är det, jag har parat mina hundar idag. Tiken höglöper och är hur villig som helst, men hanen förstår inte hur han ska göra...
2
Svar
21
· Visningar
6 992
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Jag har en hund som enligt granar skäller när han blir själv, vad göra? Och jag har hört något om ett halsband som gör att hunden inte...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Joyride
·
M
Övr. Hund Min vovve har precis fått 2 valpar, båda döda. Så nu har hon en massa mjölk kvar. Finns det ingen amma-jour för hundar??? Någon som...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp