Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Min tik är dräktig i vecka 5. Hon är ju med mig i stallet hela dagarna när jag jobbar, men har aldrig ätit hästskit eller liknande...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: KaZa
·
Övr. Hund måste bar skriva av mej lite.. Jag blir så arg!!! :mad: Jag förstår mej inte på folk. Senast idag på förmiddagen så kom det ett par i...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: Meibla
·
Övr. Hund \"slagsmål under bordet\"- rätt eller fel... Idag var jag med om en rätt så otrevlig händelse i stallet. Min hanne, en tre år gammal...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: wildrose
·
T
Övr. Hund Någon som vet någon bra sida på internet som har hund täcken?? :)
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Ishtar
·
F
Övr. Hund Nu är jag förvirrad. Och vet inte vad jag ska tro på eller hur jag ska välja riktigt. Jag har ju en schäfertik som nyss blivit 12 mån...
2
Svar
26
· Visningar
1 940
Senast: Jadzia
·
F
Övr. Hund Vi kommer antagligen få avliva vår collie inom det närmaste. Jag hoppas kunna övertala familjen om att skaffa ny hund. Har redan börjat...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Raven
·
Övr. Hund Vilken skulle ni välja och varför?
Svar
9
· Visningar
2 247
E
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Emmizen85
·
Övr. Hund Förmodar att vovven behöver ett täcke i vinter. Men hur vet man storleken, mäter man som på hästar eller vad? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: marieka
·
Övr. Hund Ras på \"Farmen_Lenas\" hund??? nån som möjligen vet vad d e för ras på den??
Svar
5
· Visningar
881
Senast: kpist
·
L
Övr. Hund Hur är dom? Temperament, lydnad, hälsa, med barn o andra djur m.m. funderar på att köpa en sån.
2
Svar
22
· Visningar
5 998
Senast: Milosari
·
Y
Övr. Hund Undrar om någon vill dela med sig av bilder på Dobermann?? Bra upplösning är ett krav! :bow:
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: puman_22
·
F
Övr. Hund Satt o tänkte på min underbara hund albin, 11år gammal och hur kry som helst. Men ändå kan jag inte låta bli att tänka på att det inte...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Trazzelsudd
·
Övr. Hund Hej! Familjen har just införskaffat en Jack Russeltik (vuxen hund) och hon är så förfärligt frusen av sig. När vi är i stallet kurar...
Svar
17
· Visningar
2 351
Senast: Zewz
·
C
Övr. Hund Aaah, satan va ja är förbannad.. Va ute å gick me hundarna, så huxflux springer de fram en liten jävla [censur ;-)] hund framför mej...
Svar
7
· Visningar
1 313
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Om man misstänker att en hund har diabetes kan man då ta urinprov med stickor avsedda för människor?
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Mischmasch
·
M
Övr. Hund Nån mer än jag som har det? Vi har en tik på snart 4 år som heter Ebba, hon kommer från Djungelkattens Kennel i Stockholm, men själv bor...
Svar
10
· Visningar
2 521
Senast: Fnurra
·
D
Övr. Hund Någon som hört om denna ras?? Jag hade kontakt med en kille som hade annons på en liten valp på 5 mån med detta rasnamn. Hunden såg ut...
Svar
1
· Visningar
1 060
Senast: Fnurra
·
B
Övr. Hund Funderar att köpa en svensk lapphund med bett fel.Inget den lider av, men får inte avlas på eller ställas ut. VAd tycker ni? / :bow:
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: Humlan2
·
A
Övr. Hund Min mamma har en boxertik som bara ska slåss med min tik när vi kommer hem till dom... När jag kommer så får vi ha grindar uppe å det...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp