Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras har kollat på lite hemsidor och finns en hel del som använder sig av inavel/linjeavel.. skk har ju en maxgräns på 6.25 % , finns ju...
2
Svar
26
· Visningar
2 978
Senast: lundborg
·
Hundavel & Ras För ca ett år sedan skapade jag en rasvalstråd där jag pratade om en ny hund i framtiden, nu är framtiden här och inom detta år kommer...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 572
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras jag och min sambo har sedan en tid tillbaka funderat på att skaffa en hund framåt sommaren och vi har mest kollat på fransk bulldog som...
2
Svar
34
· Visningar
3 056
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hur hittar jag en bra uppfödare? Den hunden vi har nu är en blandis så den är inte från en kennel. Känner att jag vill göra det här...
Svar
17
· Visningar
1 549
Senast: Mitra
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo håller på att diskutera hundköp till sommaren. Just nu funderar vi på vad vi ska ha för ras, vi kollar för fullt...
2
Svar
25
· Visningar
2 127
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Vilka här inne har Collie vovvar?? Jag har ingen själv. Men Yroll som bor vid stallet brukar följa med på mina promenader :) Hur...
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Vi har så smått börjat fundera på att skaffa en vuxen hund till som sällskap och lekkompis till den vi redan har och funderar på vilken...
2
Svar
31
· Visningar
4 717
Senast: Rouise
·
Hundavel & Ras Ni bukare som har eller har erfarenhet av denna rasen. berätta om den, mentaliteten, saker man ska tänka på, rassjukdommar, allt ni...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 125
Senast: Aliide
·
Hundavel & Ras Jag vet att jag följer min rasklubbs etiska rekommendationer samt det som står i SKKs grundregler, men vill även ha koll på kommunens...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: kisse
·
Hundavel & Ras Jag passar en underbar kastrerad Dobermann ibland, igår parade han sej med min höglöpande Grandis tik:crazy:. jag tror han blev...
Svar
2
· Visningar
1 714
Senast: SomethingLovish
·
Hundavel & Ras Någon som har tips på hundar som är "allergivänliga"? Vet att pudel och dvärg/mellan schnauzer är ganska okej. Finns det fler? Söker i...
Svar
18
· Visningar
7 858
Senast: Teki
·
V
Hundavel & Ras jag är en aning sugen på att skaffa en jack russell valp och behöver all matnyttig info av er som äger eller har ägt eller ska skaffa...
2
Svar
34
· Visningar
7 193
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Hejsan! Hur många har Borde Collies här inne?:laugh: Tycker det är en trevlig ras, Kan ni berätta lite om dem,hur länge ni har haft...
Svar
3
· Visningar
1 158
Hundavel & Ras Jag går i köpartankar och vill höra allt och se allt om era luddbollar! Det är en aprikos toypudeltik jag skulle vilja ha.. :love:
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Isis2
·
S
Hundavel & Ras Ja, hur höga är dom? Min hane på 1,5 år är ca 70 i manken, är det ganska ovanligt eller är det många som ligger så pass mkt över höjden...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 277
Senast: Emmahpemma
·
A
Hundavel & Ras Är nyfiken på hur ni PERSONLIGEN upp lever australian kelpie....
Svar
12
· Visningar
1 455
Senast: *tove*
·
M
Hundavel & Ras Har en tik på två år.. som inte gå i hop med andra hundra.. hon kan inte ta det lungt.. är detvanligt bland den rasen?
Svar
2
· Visningar
904
Senast: diartistakasha
·
S
Hundavel & Ras Gud! Jag har glömt bort vad en hundras heter! :rofl: Den är långhårig, ser ut som en collie fast mindre. Nån som vet vad den rasen...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Sandrocken
·
Hundavel & Ras Vet inte om det finna någon liknande tråd. [engelsk] http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=44215931
9 10 11
Svar
205
· Visningar
16 554
Senast: Vimsevilja
·
Hundavel & Ras en kompis och hennes pojkvän funderar på att köpa hund, och har fastnat för pulin. dels eftersom han är ungrare och helst vill ha en...
Svar
9
· Visningar
4 614
Senast: Mozart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp