Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras en kompis och hennes pojkvän funderar på att köpa hund, och har fastnat för pulin. dels eftersom han är ungrare och helst vill ha en...
Svar
9
· Visningar
4 614
Senast: Mozart
·
Hundavel & Ras Är det sant att Rottwielers kan födas med stubbsvans? Finns det många individer som bär på det här arvsanlaget? Tycker det är sällan man...
Svar
18
· Visningar
3 786
Senast: Mitra
·
S
Hundavel & Ras Hej! Funderar på dobermann som sägs vara väldigt mammiga och älskar att gosa samtidigt som det är en brukshund. Någon som vet vad som...
Svar
12
· Visningar
2 470
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hej! Jag tror jag är allergisk mot katt, och eftersom jag bara haft kort och släthårig hund själv, är jag rädd att jag ev. är...
Svar
8
· Visningar
2 428
Senast: Dentaku
·
C
Hundavel & Ras Är inne på att skaffa hund och då söker jag en lite mindre hund men som ändå kan hänga med på ridturer o.s.v. Jag vill ha en hund som...
2
Svar
20
· Visningar
1 877
Senast: cirkus
·
J
Hundavel & Ras Hej! Jag vill skaffa en hund till (har afghan) och vill ha en liten ras. Har förälskat mej i både chihuahuan och dvärgpinschern...
2
Svar
21
· Visningar
7 479
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Hur ser det egentligen ut med Sheltisarna? Finns det någon i världen som avlar på vallande shetland sheepdogs? Har de någon...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Tycker ni att det är dumt att köpa en borde collie om man inte ska ha den som vallhund? utan som sällskap och träna/tävla lydnad?
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 267
Hundavel & Ras En snabb fråga. Enligt SKK:s grundregler (2:6) är far/dotterparning (och likvärdig) förbjuden, men vad blir konsekvensen om man genomför...
Svar
17
· Visningar
5 120
Senast: Gnist
·
F
Hundavel & Ras Jag är mycket intresserad av vit herdehund. För -och nackdelar, vill veta så mycket som möjlig. Har kollat hemsidan och pratat med...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Kallebus
·
Hundavel & Ras ska köpa hund till sommaren, har varit inne på dvärgpinscher ett bra tag men vill höra fler tips om fördelar/nackdelar även om andra...
Svar
7
· Visningar
2 083
Senast: Smurfoff
·
Hundavel & Ras Vid vilken ålder på tik är det lämpligt att avla första gången? :)
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras jag måste få lite hjälp nu :rofl: jag och en killkompis satt och pratade om hundar och han skulle förklara en hudn som han tyckte var...
Svar
4
· Visningar
1 949
Senast: lieverd
·
Hundavel & Ras Bakgrund: Pappas och mammas älskade hund har gått bort, hon var en siberian husky 13 år. Problemet nu är att både mamma och pappa...
2
Svar
20
· Visningar
2 474
Senast: Annie_92
·
Hundavel & Ras vilken är er favorit ras? varför? skicka gjärna med bilder!:bump:
2 3
Svar
54
· Visningar
12 635
Senast: cämela
·
Hundavel & Ras Hur resonerar ni kring tikarna eran hund ska få para? Är det någonting speciellt ni kollar upp och är det någonting som får er att dra...
Svar
14
· Visningar
1 543
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Hej alla bukefalister med hundar! Funderar på ett ev skaffa en afghanhund om vi får ett hus vi har tittat på!:laugh: Jag skulle...
2
Svar
24
· Visningar
9 139
D
Hundavel & Ras Hur stor är risken att en tik blivit dräktig om inte hanen "suttit fast" i henne? tacksam för svar:)
2
Svar
22
· Visningar
3 457
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hur funkar det om min hane skall ställa upp & para sig med en tik? Har för mig att hanens ägare har rätt till en valp el betalt för en...
Svar
8
· Visningar
1 624
Senast: Ramona
·
F
Hundavel & Ras Hej! Jag undrar om här finns några Labrador-experter? Det är så, att vi har en underbar labrador hane, som vi köpte i England när...
Svar
4
· Visningar
4 130
Senast: Miljah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp