Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Tax
Hundavel & Ras Då min bästis börjar bli lite till åren har jag börjat fundera på vad jag ska ha för hund efter henne. Hon är en Grand Danois på 75 kg...
2
Svar
30
· Visningar
5 767
Senast: Novelette
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja ha tipps på en bra familje hund. Lagom stor , lagom i allt. Lämna gärna bra tipps
2 3
Svar
52
· Visningar
11 326
Senast: Lenita
·
Hundavel & Ras Hade en diskussion med en bekant häromdagen, han hade hört av någon att en tik kan bli dräktig utan att hanen fastnar i henne. Jag tog...
Svar
4
· Visningar
2 363
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Hej, Hur stor chans är det att tiken blir dräktig om hanen har parat och dom sen har fastnat??!?!? Hur stor chans är det att hon...
2
Svar
27
· Visningar
6 606
Senast: Ciindy
·
J
Hundavel & Ras Någon som vet vad Lufsen är för ras?
Svar
13
· Visningar
31 882
Senast: Generalen
·
  • Låst
Hundavel & Ras Tänkte höra hur många här på bukefalos som har vinthundar? Vad tycker ni andra om vinthundar? Själv älskar jag vinthundar! Alla typer...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
124 714
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Satt och spanade igenom blocket, som vanligt när man inte har något att göra, och hittade en annons med blandrasvalpar. Där ena...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Jag kom att tänka på idag hur jag alltid tyckt att mellanpinchers verkar så härliga hundar, de jag har träffat. Men har aldrig fastnat...
Svar
7
· Visningar
1 433
Hundavel & Ras Jag har redan fullt opp med min busiga hund :) Men min syrra vill, om hon skaffar hund, ha en sheltie! Vet att dom oftast blir bra...
Svar
16
· Visningar
1 727
L
Hundavel & Ras Frågan kan låta konstig,men jag har en "bekant" som jag bara känner genom mailkontakt.Hon skrev i panik till mig idag och ville göra sig...
2
Svar
26
· Visningar
2 777
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Hoppas innerligt att detta är ett skämt… http://www.abc-annons.se/Hundar-till-salu_136434.htm Hundar till salu Hundar med...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Alyssa
·
F
Hundavel & Ras Nu är det ca en vecka sedan vår tik blev parad! Nu hoppas vi på en massa valpar :d Är det någon mer här som har/ska para sin tik...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 749
Senast: Frieserhäst
·
Z
Hundavel & Ras Tjoo=) Jag hittade ingen tråd om Whippet hundar så jag skapade en=) Sorry fall det redan finns en sådan här tråd... Lägg gärna in...
2
Svar
35
· Visningar
9 728
Senast: Niki
·
Hundavel & Ras ..fast med "hängande" öron? Träffade en åtta år gammal tik idag som såg EXAKT ut som en westie, i trimning, kroppsbyggnad och allt...
Svar
10
· Visningar
1 830
I
Hundavel & Ras Ska inte skaffa ny hund på minst ett år men är i full gång med att välja ras och därför behöver jag nu er kära bukare. Jag ska ha...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: isse
·
Hundavel & Ras Någon som har träffat en sådan ngn gång? nån som har något, negativt eller positivt, att säga om den? Om det var någon som såg...
Svar
4
· Visningar
1 806
Senast: Carand
·
Hundavel & Ras Vart kan man hitta kunskap om denna ras? Jag har kollat på deras hemsida men hittade inte den kunskapen jag letar efter. Jag funderar...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: JuniNatt
·
S
Hundavel & Ras Hej, det är så här. Fick ett mail häromdagen av en som vill para hennes tik med min hane. Har ingen erfarenhet av det. Till er som...
Svar
16
· Visningar
1 396
Senast: sandrabjelkelov
·
Hundavel & Ras Så, nu får ni bestämma vilken ras jag ska ha när det blir aktuellt med hund igen. Vi är 2 vuxna o 2 småkillar, 5 o 7 år. Barnen är...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 501
M
Hundavel & Ras hej allihopa, är på jakt efter en bra dvärgspets/pomeranian uppfödare, så är det någon som har något bra tips? Bor i stockholm, men...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Flo-Jo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp