Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras ska köpa en valp till sommaren :) rasen jag har fastnat för är dvärgpinscher. har läst en del om dom att de är en tuff hund i liten...
2
Svar
35
· Visningar
4 625
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Här tänkte jag att alla boxer-människor på buke kundes samlas och prata om våra härliga hundar! :) Skriv gärna en presentation om dig...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 589
Senast: Linda_77
·
N
Hundavel & Ras Hej, jag har en. Finns det nån mer. Gittan o Nitro.
Svar
4
· Visningar
3 050
Senast: LIA
·
Hundavel & Ras Vilka raser anser ni höra till de så kallade kamphundarna? En bekant har varit och kikat på en lägenhet och där stod det i kontraktet...
2
Svar
20
· Visningar
3 643
Senast: lady_vip
·
P
Hundavel & Ras Jag vill inte ha en lång diskussion ifall att är fel eller inte att föda upp blandisar, men jag vill gärna veta vad ni tycker om dessa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
17 905
Senast: gadriel
·
Hundavel & Ras Eventuellt kommer jag att köpa en till vovve till sommaren, och har fastnat för Pinschern då den verkar passa mig ypperligt. Frågan...
Svar
10
· Visningar
3 373
Senast: dpmatte
·
E
Hundavel & Ras Hej! Jag & min sambo är inne på att skaffa hund här nu under början på våren - mot sommaren, när vi hittar en som passar helt enkelt :)...
Svar
12
· Visningar
3 280
Senast: Unit
·
M
Hundavel & Ras Jag är på väg att skaffa min första egna hund inom ett år eller så. Mitt stora dilemma är att jag inte kan bestämma mig för vilken ras...
Svar
14
· Visningar
2 434
Senast: Syrsa
·
M
Hundavel & Ras ni som kan nå om staffar (vilket inte jag kan, vet inte ens hur namnet stavas haha ;b), vad är skillnaden mellan engelsk och amerikansk?
Svar
2
· Visningar
1 424
Hundavel & Ras Nu tror jag att jag har bestämt mig, men man vet ju aldrig vad som händer då jag inte kommer att skaffa hund åtminstone de närmaste ett...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 460
Senast: Torktumlare
·
Hundavel & Ras Har SBK regler om att bara vissa raser får delta i kurser/träningar? Fick höra att vissa inte tar emot ens alla renrasiga hundar, utan...
Svar
7
· Visningar
1 618
Senast: Zqathan
·
Hundavel & Ras På nyårsfesten så fräste det runt en stressad Jack Russel bland gästerna. Varvid jag kommenterade den med att "Är det där en Parson?"...
Svar
6
· Visningar
1 779
Senast: Liander
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp